בארץ

נמצאים בלופ? שוב נתניהו חוטף על התבטאות של בן גביר

גם הפעם, לאחר השר בן גביר התבטא בעניין הר הבית, מי שספג את הביקורות הוא רה''מ נתניהו, הם מהקואלציה והן מהאופוזיציה. השר ארבל: "על ראש הממשלה נתניהו לפעול מיידית להעמיד במקום את מר בן גביר". חה''כ גנץ: "ההיסטוריה תשפוט אתכם על שהייתם חלק מהמסע המסוכן הזה״
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר התבטאותו של השר איתמר בן גביר הבוקר כי ישנו "דין שווה ליהודים ומוסלמים בהר הבית" ואמירתו "הייתי מקים בית כנסת בהר הבית", שוב מי שחוטף על כך ביקורות הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלכאורה על פי הטענות אינו שולט בשריו, ונותן בכך לגיטימציה לדברים הללו.
הביקורת, הגיעה גם מחברי הממשלה, שר הפנים משה ארבל אמר על כך: ״על ראש הממשלה נתניהו לפעול מיידית להעמיד במקום את מר בן גביר אשר בדבריו גם הבוקר בעניין הר הבית. דבריו חסרי האחריות מעמידים במבחן את הבריתות האסטרטגיות של ישראל עם מדינות מוסלמיות המהוות קואליציה במאבק בציר הרשע האיראני. חוסר תבונתו עלול לעלות בדמים״.
מהאופוזיציה, חה''כ בני גנץ תקף את הממשלה ״מהשר בן גביר אין לאף אחד ציפיות, גם לא מראש הממשלה שנותן לפירומן חסר האחריות לקחת אותנו לתהום בתמורה לשקט פוליטי. אבל יש בממשלה הזו ובקואליציה גם גורמים אחראיים, שהעם מצפה מכם לעשות מעשה.  גינויים ומילים יפות לא יספיקו כאן, וההיסטוריה תשפוט אתכם על שהייתם חלק מהמסע המסוכן הזה.״
ח״כ אלעזר שטרן טען "הבעיה הבוקר שוב פעם איננה בן גביר, אלא נתניהו. בן גביר ימשיך לעשות הכל, גם במחיר של חיי אדם, כפי שעשה בעבר, כדי להרוויח עוד כותרת עלובה ועל הדרך גם להצית אש ביהודה ושומרון, במדינת ישראל, ובמזרח התיכון. כל יום אנחנו מתעוררים לעוד בנזין שהוא יוצק לבעירת השנאה וההסתה שעלתה ותעלה לנו בחיי אדם. ונתניהו ימשיך למלמל "סטטוס קוו". ויו"ר הדמוקרטים יאיר גולן מתח ביקורת "שאף אחד לא יתבלבל, הפרובוקציות של העבריין בן גביר שמסכנות את ביטחון המדינה הן באחריותו ובאשמתו של מפקיר ביטחון ישראל שמינה אותו."
בתגובה לאמירה של השר בן גביר הבוקר. נמסר מלשכת ראש הממשלה: "אין שום שינוי בסטטוס-קוו בהר הבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא בחר בו לתפקיד וזה עסק שלו בלבד להתמודד עם התוצאות (ל"ת)
    דון 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור