בארץ

גנץ לנתניהו: זה ההבדל בין צורך לאומי דחוף לצורך שלך

חה''כ בני גנץ קרא לנתניהו להביא למתווה שירות שוויוני, וכינה את החוק שיעניק פטור לחרדים "פוליטיקה קטנה על גבם של המשרתים". ובנוסף התייחס לסערת חקירת האזרחים תחת החשד ברצח מחבלי הנוח'בה "עלינו לתת גב רחב וגיבוי מלא למי שנלחם"
דורון בלוך | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת בני גנץ (המחנה הממלכתי) פנה היום (ראשון) לראש הממשלה נתניהו בסרטון פומבי, בו קרא למתווה שיסדיר את הגיוס בצורה שתהיה מתאימה מכאן ולעתיד הרחוק בישראל.
בדבריו אמר חה''כ גנץ: "ראש הממשלה, אגיד את זה באופן ברור: מתווה שירות ישראלי, שיביא לפתרון אמיתי, שיקדם אותנו לשוויון, שישמור על צבא העם והחברה הישראלית דורות קדימה, ויסייע לנו במלחמה הקשה והארוכה בה אנו נדרשים להרבה יותר לוחמים ומשרתים - זה צורך לאומי דחוף. חוק שמעניק פטור בזמן מלחמה, זה צורך קואליציוני דחוף שלך, ופוליטיקה קטנה על גבם של המשרתים וביטחון המדינה".
 
קרדיט: דוברות
מוקדם יותר היום פרסם חה''כ גנץ בחשבון ה-X שלו התייחסות לסערת האזרחים שנחקרו תחת החשד לרצח מחבלי נוח'בה: ״‏חומר הראיות בנוגע לאזרחים שנעצרו בחשד להרג בלתי חוקי של מחבלים אינו בידיי, ואני סומך על גורמי אכיפת החוק" אמר אך הוסיף "‏לצד זאת, חשוב להגיד ברמה העקרונית - כל עזתי שחצה את קו הגבול באותו יום, דינו מוות. כולם בגדר סכנה ברורה ומיידית. עלינו לזכור, בשטח היו מוטלים כלי נשק רבים, וחלק מהמחבלים גם תפקדו כנהגים שחטפו אזרחים. 
עוד הבהיר חה''כ גנץ: "‏לכן - בסיטואציה הזו, של כאוס, הפתעה ולחימת גרילה במשך שעות רבות, עלינו לתת גב רחב וגיבוי מלא למי שנלחם - חייל, שוטר או אזרח. ‏זו חובתנו כלפי מי שהצילו חיי אדם והגנו על הארץ שלנו, ואני מאמין שברוח הזו גם תנהג מערכת אכיפת החוק.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה