בארץ

בן גביר: "הייתי מקים בית כנסת בהר הבית"

השר איתמר בן גביר התבטא במהלך ראיון ל'גלצ' בעניין הר הבית ואמר "ש דין שווה בין יהודים למוסלמים, הייתי מקים שם בית כנסת" ועל טקס הזיכרון בהובלת השרה מירי רגב "היא לא צריכה לספור אף אחד"
דורון בלוך |  2
איתמר בן גביר בהר הבית (צילום טוויטר איתמר בן גביר)
לאחר שלפני מספר שבועות כבר עורר השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר סערה שאף גררה תגובות גם ברחבי העולם על התבטאותו בנוגע למדיניות תפילת יהודים בהר הבית, הבוקר (שני)  התבטא שוב השר בן גביר בנושא במהלך ראיון ל'גלצ', ועורר שוב זעם וביקורות.
במהלך הראיון, חזר השר בן גביר על אמירתו בעניין תפילת יהודים בהר הבית "המדיניות מאפשרת להתפלל בהר הבית" והוסיף לומר "יש דין שווה בין יהודים למוסלמים". בנוסף על כך, הגדיל בן גביר לומר והבהיר "הייתי מקים שם בית כנסת".
בתגובה על כך, אמר יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד "כל האזור רואה את חולשתו של נתניהו מול בן גביר. הוא לא מסוגל לשלוט בממשלה אפילו כשזה ניסיון ברור לערער את הביטחון הלאומי שלנו. אין מדיניות, אין אסטרטגיה, אין באמת ממשלה".
בנוסף, התבטא השר בן גביר באותו הראיון על סערת טקס הזיכרון לאירועי השבעה באוקטובר עליו ממונה השרה מירי רגב, ואמר "מחזק את ידיה של רגב, היא לא צריכה לספור אף אחד, זה לא לגיטימי שרוצים למנוע ממשלה מכהנת לנהל אותו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריבונות מלאה בהר הבית היא הניצחון המוחלט
    הניצחון המוחלט 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן, זהו הניצחון המוחלט היחיד, צעד אסטרטגי אשר ישנה את המצב מקצה לקצה. הריסת המסגדים בהר הבית, פינוי השפוכת, חפירות הצלה, והכנות לבניית בית-מקדש. ללא מסגדים בהר הבית הריבונות היהודית תהיה עובדה מוצקה. ניתן ללמוד מהודו, שם הרסו מסגד בן 600 שנה ובנו מקדש במקומו. הצהרת ריבונות דומה בהר הבית תוכיח שהיהודים אינם הולכים לשום מקום. ריבונות יהודית אמיתית דורשת בית-מקדש בהר הבית ואפילו רק כבית-כנסת. מתי תוחל ריבונות יהודית מלאה בהר הבית? כל עוד המסגדים עומדים אין ריבונות. זו הסיבה שהמסגד נבנה שם מלכתחילה. רבני ש"ס, הלא תבושו? עד מתי בורא עולם מחזר על הפתחים של בתי מקדש מעט, כאביון. המתפללים חוזרים אל ביתם מבצרם והקב"ה נשאר ללא בית, הומלס. בכל בית-כנסת פוגש יהדות אחרת ומצר על חוסר האחידות והפולחן השונה תחת כל עץ רענן.
    סגור
  • 1.
    סיקריק מטורלל שיפיל את הגג על ראשינו.
    חרד 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובנוכחותו בחיינו אשמים אלו שהצביעו לו מימין ואלו שהחרימו את נתניהו משמאל. בישלתם, תאכלו.
    סגור