בארץ

לפיד תוקף את נתניהו: "שייסע למצרים ויישב שם בעצמו"

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד התבטא בחריפות כנגד רה''מ נתניהו בנוגע לעסקת החטופים "הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה, היא כי כבר אין לו נשמה" וכן תקף את הממשלה על עליית תעריפי הצהרונים בפריפריה "איפה הכסף? תשאלו את סמוטריץ׳ וסטרוק, הם לקחו אותו והעבירו לחברים שלהם"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו בנוגע לשיחות המו''מ על עסק שחרור החטופים, וכן תקף את הממשלה ונתניהו בראשה על נושא תעריפי הצהרונים שעלו בפריפריה.
בדברים שכתב חה''כ לפיד בחשבון ה-X שלו, כתב: "אם נתניהו כל כך משוכנע ביכולות המשא-ומתן שלו, שייסע למצרים ויישב שם בעצמו עד שיסגור עסקה. זה מה שצריך לעשות ראש ממשלה אחראי שחיי אזרחיו חשובים לו" והוסיף באמירה קשה "הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה, היא כי כבר אין לו נשמה".
עוד טען חה''כ לפיד על כך שלרה''מ נתניהו אין נשמה, על עניין עליית תעריפי הצהרונים בפריפריה "תשאלו את נתניהו למה הוא דורס את משלמי המיסים ומשרתי המילואים בשביל לתחזק את הקואליציה שלו. אין לו נשמה". ופירט "ממשלת האסונות ממשיכה לרסק את מעמד הביניים וההורים הצעירים. צהרונים זה הפתרון היחיד להורים עובדים. עכשיו הם יעלו כל שנה אלפי שקלים יותר לכל משפחה". את דבריו סיים בהטחה "איפה הכסף? תשאלו את סמוטריץ׳ וסטרוק, הם לקחו אותו והעבירו לחברים שלהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה