משפט

לא ייאמן: בן גביר נעצר בעבר ע"י המפכ"ל החדש

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, הודה היום כי יש בינו לבין המפכ"ל המיועד היכרות מוקדמת. בן גביר, הנושא עבר פלילי עשיר הכולל גם כתבי אישום על הפרעה לשוטר, הפריע בעבר ללא אחר מדני לוי, המפכ"ל הנכנס, שסיפר שאפילו "ייבש" אותו בניידת ל-10 שעות

מערכת ice | 
איתמר בן גביר ודני לוי (צילום דוברות משטרת ישראל)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נושא כידוע בעבר פלילי עשיר. באופן אירוני, מי שאחראי על מערכת אכיפת החוק, צבר 53 כתבי אישום בחייו, מתוכם 8 הרשעות. בין כתבי האישום שהוגשו נגד בן גביר נמצאים תמיכה בארגון טרור, גזענות, הסתה, וגם עבירות "קלות" יותר כמו התפרעות, השחתת מקרקעין והפרעה לשוטר.
היום מתברר, ע"פ דיווח של ערוץ 14, כי אחד מהשוטרים שבן גביר הפריע להם (לפחות בעין) הוא המפכ"ל הנבחר, דני לוי, שנראה שמכיר את השר מהעבר השני של המתרס.
מי שחלק את הסיפור הוא בן גביר עצמו, ששיתף אמש בישיבת הממשלה בה אושר מינוי של לוי, כי לא הכיר את המפכ"ל המיועד עד שפגש אותו. אז סיפר לו לוי: "עצרתי אותך פעם באיזו הפגנה ושכחתי אותך 10 שעות ברכב, מה אתה לא זוכר?".
שרי הממשלה, שכבר מתורגלים בהומור הבן גבירי ובהטרלות של שר, לא הופתעו ופרצו בצחוק. על פי ההשערות בן גביר הזכיר את ההיכרות המוקדמת הלא סימפטית בינו לבין המפכ"ל החדש כדי להדגיש עד כמה הוא אינו "עושה דברו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה