בארץ

גלנט שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקאי: ""נשתמש בכל האמצעים"

שר הבטחון יואב גלנט שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין על תקיפת המנע הבוקר בלבנון, והדגיש בפניו את עמדת ישראל להגן על המדינה באמצעות כל האמצעים העומדים לרשותה, בתגובה המזכיר אוסטין גיבה את הפעולה הישראלית
דורון בלוך | 
שר הביטחון יואב גלנט לצד מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין (צילום מרים אלסטר/פלאש 90)
שר הבטחון יואב גלנט ערך היום הערכת מצב משותפת עם מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, במסגרת השיחה בין השניים נדונה הפעולה הצבאית האחרונה של צה"ל בלבנון, בה תקף חיל האוויר מטרות חיזבאללה שיועדו לשיגור טילים למטרות אסטרטגיות במרכז הארץ.
בשיחתם הדגיש השר גלנט כי התקיפות המדויקות שביצע צה"ל היוו תגובה לאיום קרוב שיכל לסכן את אזרחי ישראל. בנוסף גלנט הדגיש את המחויבות הישראלית להגן על המדינה באמצעות כל האמצעים העומדים לרשותה, ואמר: "נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להגן על ישראל."
במהלך הפגישה דנו גלנט ואוסטין בחשיבות ההימנעות מהסלמה אזורית, והסכימו על הצורך בעבודה משותפת לצורך הבטחת הגנת ישראל ושמירה על יציבות האזור. שר הבטחון הודה למזכיר אוסטין ולהנהגת ארה"ב על התמיכה הבלתי מסויגת בישראל, והוסיף: "תודה למזכיר אוסטין ולהנהגת ארה"ב על העמידה לצד ישראל."
שיחה מהווה צעד חשוב בחיזוק הקשרים הביטחוניים בין המדינות, וכן בעיקר להראות לשאר המדינות, בעת שמתחילות שיחות המו''מ בקהיר להגעה למתווה לעסקה לשחרור החטופים והפסקת האש, כי ארה''ב מגבה את ישראל בפעולותיה הצבאיות, ועומדת בקשר רציף עימה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה