בארץ

מעבדת סמים מטורפת בלב רמת גן: השוטרים לא האמינו למראה עיניהם

בלשי משטרת רמת גן בני ברק חשפו מעבדה שבה נכללו 834 שתילי קנאביס ושקים נוספים במשקל של יותר מ-62 ק"ג ברוטו. החשוד: בן 38 תושב העיר ששכר את המקום בחודש מאי במטרה לפתוח עסק תמים. המשטרה: "מנהלים מאבק חסר פשרות כנגד נגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור"
מערכת ice | 
מעבדת הסמים שנחשפה על ידי המשטרה בלב רמת גן (צילום דוברות המשטרה)
834 שתילי קנאביס ושקים נוספים במשקל של מעל 62 ק"ג ברוטו: משטרת ישראל מעדכנת הבוקר (ראשון) בלשי משטרת רמת גן בני ברק חשפו מעבדת סמים בלב העיר רמת גן. עם סיום החקירה הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד.
"במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל כנגד נגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור", כתבה המשטרה, "ב-4 באוגוסט ערכו בלשי משטרת רמת גן בני ברק פעילות מבצעית ואופרטיבית ממוקדת שבמהלכה הבלשים ערכו צו חיפוש שבו איתרו מעבדת סמים ברחוב ביאליק ברמת גן".
במסגרת החיפוש חשפו השוטרים מעבדת סמים ובה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס במשקל כולל של כ-62 ק"ג וכן ציוד המשמש לגידול וייצור סמים, כאשר כלל הממצאים הועברו למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. 
בתוך כך, במסגרת החקירה, ב-6 באוגוסט נעצר החשוד, בן 38, תושב רמת גן. על פי החקירה החשוד שכר את המקום בחודש מאי 2024 על מנת לפתוח עסק תמים, אך בהמשך התכנון השתנה לעסק לא חוקי, כפי שאותר ונתפס. עם סיומה של החקירה, הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד. ביום שישי האחרון מעצרו הוארך עד ה-19 באוגוסט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה