בארץ

חיזבאללה טוענים שהגיעו לנתניהו: האם כטב"ם טס מעל ביתו בקיסריה?

זה כמה חודשים שהחיזבאללה מתהדר ביכולת הכטב"מים שלו לחזור לשטח ישראל ולבצע פעולות ריגול. כעת, נחשף אירוע חריג כאשר על פי החשד רחפן צילום הצליח להגיע עד קיסריה על מנת לצלם את ביתו של נתניהו | כל הפרטים 
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
החל מפרוץ המלחמה, ארגון הטרור חיזבאללה הפועל מלבנון, מבצע פעולות נגד ישראל כאשר רובן מסוכלות על ידי כוחות צה"ל. אם זה שיגור טילים ואם על ידי כטב"מים, נראה שחיזבאללה ממשיך למתוח את הסבלנות של ישראל בכל הנוגע להימנעות מפתיחת מלחמה נגדו בחזית הצפונית.
כמו כן, אחד היעדים שחיזבאללה הצהיר עליהם לא פעם הוא לבצע פעולות ריגול וטרור בתוך שטח ישראל ולצערנו הוא גם הצליח בחלק מהפעמים. מספר פעמים בחודשים האחרונים פרסם ארגון הטרור תיעודיים מכטב"ם ריגול שהצליח לעבור את הגבול ולהיכנס לשטחי ישראל. בין האתרים שתועדו לכאורה: תחנה של חברת חשמל, שדה תעופה בחיפה, רציף לצוללות בנמל, בסיסי מודיעין, מוצבים בחרמון, מפקדות צבאיות ועוד.
כעת, על פי פרסומים זרים, הוא הצליח לסמן ווי על יעד חשוב ומרכזי - ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. הדיווח חושף, שביום שישי האחרון, ספינה של חיל הים שהייתה בהפלגה בסמוך לחופי קיסריה דיווחה על חשד לכלי טיס שלכאורה ריחף באזור. לאחר מכן, הסברה טענה שמדובר ברחפן צילום ששיגר חיזבאללה שהמטרה שלו הייתה לצלם את הבית של ראש הממשלה נתניהו, אשר נמצא בסמוך לחוף הים.
לאחר שהמכ"ם של הסטי"ל זיהה את הכטב"ם, הידיעה הועברה הלאה ולאזור הוקפצו מטוסי קרב,אבל אלו לא איתרו את הרחפן. בעקבות כך, בצה"ל טוענים שכי ככל הנראה מדובר בהתראת שווא וכי לעיתים מערכות מכ"ם נותנות התרעות גם כאשר מדובר בלהקת ציפורים או גורמים אחרים.
במקביל, בצה"ל וחיל האוויר לא מורידים מחומרת האירוע ולא שוללים באופן מוחלט את האפשרות שאכן היה מדובר בכטב"ם זעיר ששוגר מלבנון. כמו כן, יש לציין שבאותה העת ראש הממשלה לא היה במתחם. מלשכתו נמסר בתגובה: "מדובר היה בהתרעת שווא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע לו! הפקיר ומפקיר שיופקר ע"י ההפקרה שלו עצמו. (ל"ת)
    הלך עלינו 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור