בארץ

פוטין לאבו מאזן: "עושים הכל כדי לתמוך בפלסטין"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם אבו מאזן בקרמלין, שם חזר על עמדת רוסיה בהכרה בצורך במדינה פלסטינית "עושים הכל כדי לנצל כל הזדמנות לתמוך בפלסטינים"
דורון בלוך | 
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש אמש עם יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן (מחמוד עבאס), שהגיע לביקור ברוסיה על מנת לדון במצב המלחמה בישראל ומצב המזרח התיכון. 
בפגישתם, אמר הנשיא פוטין לעבאס "מה שקורה במזרח התיכון, מה שקורה בפלסטין, כמובן, לא עובר מעיננו. יש לנו קשרים ארוכי שנים ועמוקים עם העולם הערבי בכלל, ועם פלסטין בפרט". והוסיף "אנו צופים בכאב ובחרדה רבה באסון ההומניטרי שהתחולל בפלסטין. אנו מצידנו עושים הכל כדי לתמוך בעם הפלסטיני. שלחנו כ-700 טון מטען מסוגים שונים. אנחנו עושים הכל כדי לנצל כל הזדמנות לתמוך בפלסטינים ובעם הפלסטיני". 
 
הנשיא פוטין ואבו מאזן בקרמלין.   קרדיט: דוברות הקרמלין
עוד הוסיף פוטין לומר כי "תמיד דגלנו בהסדר שלום ואנחנו מבינים: לך ולי יש עמדה משותפת, היא ששורשי הבעיה הזו מגיעים רחוק אל העבר וקשורים בעיקר בהתעלמות שאומצה בעבר ברמת הארגונים הבינלאומיים, במיוחד ברמת האו"ם, החלטות עם הקמת מדינה פלסטינית עצמאית".
כמו כן, הבהיר הנשיא פוטין "עמדתנו כאן נותרה ללא שינוי. הוא גובש לפני זמן רב ואין לו שום אופי אופורטוניסטי". וסיים בהצהרה "אנו מאמינים שכדי להבטיח שלום ארוך טווח, אמין ויציב באזור, יש צורך ליישם את כל החלטות האומות המאוחדות ובראש ובראשונה לייסד מדינה פלסטינית מן המניין".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה