בארץ

במאה מליון שקל: המהלך של השר גולדקנוף בת''א

בפגישה בין השר גולדקונפף לראש עיריית ת''א רון חולדאי סוכם כי משרד הבינוי והשיכון ירכוש 40 דירות בעיר עבור הדיור הציבורי, זאת בהיקף של מעל למאה מליון שקל. השר גודלקנופף "כפי שהתחייבנו"
דורון בלוך | 
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, יחד עם הנהלת משרד הבינוי והשיכון קיים היום (רביעי) פגישה עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומנכ"ל העירייה כדי לקדם פתרונות בענף הבנייה ובדיור הציבורי בעיר תל אביב.
במרכז הפגישה עמד נושא דיור בהישג יד והדיור הציבורי, גורמי המקצוע בעיריית תל אביב הציגו את הצרכים בעיר לדיור בהישג יד כדי לאפשר לכלל האוכלוסיות לשכור או לרכוש דירה בתל אביב, הדרג המקצועי מטעם המשרד התייחס למדיניות הקיימת בנושא וסוכם כי ייבחנו בקשות העירייה שבסמכות המשרד. 

השר גולדקנופף עם חולדאי בדיון היום.  קרדיט: דוברות
שר הבינוי והשיכון וראש העיר חולדאי בישרו לנוכחים כי בעקבות הסכם מכירת 40 דירות מדינה במתחם כנרית (דה וינצ׳י), ירכשו בקרוב 40 דירות לטובת הדיור הציבורי במרכז העיר, בתקציב של מעל 100 מלש״ח. במהלך הדיון עלו גם האתגרים בשיווק יח"ד נוספות בעיר ובהתחדשות עירונית, וסוכם כי הדרגים המקצועיים בראשות המנכל"ים ישבו על האתגרים על מנת למצוא מענים בהקדם.
בדיון אמר השר גולדקנופף: ״כפי שהתחייבנו ממשיכים לקדם פתרונות דיור בכל רחבי הארץ ובכלל זה את הדיור הציבורי. מאז כניסתי לתפקיד נרכשו על ידי המשרד למעלה מ 750 דירות חדשות עבור זכאי הדיור הציבורי, וכעת אני שמח לבשר על המתווה אליו הגענו עם ראש העיר מר רון חולדאי במסגרתו ירכשו עוד 40 דירות לדיור הציבורי במרכז תל אביב״.
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן אמר: "הענקת שירות איכותי, יעיל ומהיר יותר לדיירי הדיור הציבורי הינה מטרה מרכזית בעבודת המשרד. הוספת עשרות דירות בעיר תל אביב הן תוספת משמעותית ומענה ראוי לזכאים. המשרד ימשיך לפעול בכל כוחו ומול כל הגורמים הרלוונטים בכדי לקדם את רווחתם של דיירי הדיור הציבורי בכלל רחבי הארץ. אני מודה לרשות המקומית ולרשות מקרקעי ישראל על שיתוף הפעולה בנושא למען המטרה הנעלה של מתן קורת גג ראויה ויציבה לאלו הזכאים לכך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה