TOP 5

רון חולדאי: 5 דברים שלא ידעתם על ראש עיריית תל אביב

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו מזה 26 שנים, הוא דמות מוכרת ושנויה במחלוקת. למרות ניגודי הדעות בנושא המשך כהונתו הארוכה, חולדאי מחזיק במשרתו ונראה שלא מוכן לזוז ממנה. אלו 5 עובדות מפתיעות על רון חולדאי, האיש שמוביל את העיר השנייה בגודלה בישראל
מערכת ice |  2
רון חולדאי (צילום תומר ניוברגי / פלאש 90)
רון חולדאי נולד ב-26 באוגוסט 1944 בקיבוץ חולדה. אביו היה ממקימי הקיבוץ ואמו עבדה כמורה. השתחרר מהצבא בדרגת תת-אלוף. בשנת 1998 נבחר לראשונה לראש עיריית תל אביב-יפו מטעם מפלגת העבודה ומאז כיהן בתפקיד זה ברציפות. ניסה גם את דרכו לכנסת כשהקים את מפלגת "הישראלים" יחד עם אבי ניסנקורן, אך החליט לפרוש מהמרוץ לפני הבחירות. כמו כן, חולדאי נכלל בין 40 המשפיעים בתולדות קהילת הלהט"ב וזכה לתואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת תל אביב.
בנוסף לכל אלה, יש מספר דברים שלא כולם יודעים על אחד מראשי העיר הוותיקים בישראל שלא מפסיק להפתיע, אלו חמישה דברים שלא ידעתם על רון חולדאי:
1. משפחתו הייתה המשפחה המאמצת של עמוס עוז: חולדאי ומשפחתו היו המשפחה המאמצת של הסופר המפורסם עמוס עוז.
2. שירת כטייס קרב: חולדאי שירת כטייס קרב בחיל האוויר, שם גם לקח חלק במספר מלחמות ומבצעים. במהלך מלחמת יום הכיפורים נפגע מטוסו של חולדאי מטיל, והוא נאלץ לנחות נחיתת חירום ברפידים. כמו כן, בסך הכול הפיל שלושה מטוסי אויב במהלך המלחמה.
3. מכירת מזגנים בניגריה: לאחר שחרורו מצה"ל, עסק חולדאי במכירת מזגנים בניגריה במשך שנתיים.
4. אכילת כלב בווייטנאם: במהלך ביקורו בווייטנאם, חולדאי אכל כלב שהוגש לו על ידי משפחת איכרים מקומית. הוא הסביר כי אכל מתוך נימוס כיוון שזה מה שהגישו לו המארחים. פרסום זה עורר זעם רב ועלה לא פעם לשיח הציבורי.
5. כהונה ממושכת: חולדאי מכהן כראש עיריית תל אביב-יפו מזה 26 שנים, והוא אחד מראשי הערים הוותיקים ביותר בישראל והוותיק ביותר בעיר תל אביב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הייי זה דחוף
    זה דחוף 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רון יש 2 נשים שעשו לך עווול בחיים,הראשונה. ,רוווית טל טלגאוקר,רוווית טל גרה בבבאר שבע ,יש לה הורים,,,אלי שושנה טל,יש לה אחים,יאיר,אמיר,אילן.רוווית היייתה נשואה לאלי קריספין איש אשר גר באופקים,רוווית טל היייתה מאושפזת בבבתי חולים פסיכיאטרים בארץ היא הגיעה מהודו,יש לה גם בית באופקים.יש אשה נוספת,שערי קסוקר,שירי קסוקר גרה בבבאר שבע יש לה הורים,,,,שולה ודני אלישע,,,,היא נשואה לאסי קסוקר,יש עוד אשה מורן בוחבוט,,,מורן בוחבוט גרה בבבית שמש,היא נשואה לדוד בוחבוט ובנוסף היא גם מרביצה לבעלה.אתה צריך גם להיזהר מיעקוב שבתאי מפכל המשטרה לשעבר
    סגור
  • 1.
    אפשר שגם ההפרעה הציבורית של מיני מצעדים מיותרים ? (ל"ת)
    יערי עם 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור