חדשות

רון חולדאי הכריז על הקמת מפלגת הישראלים; "יש לכם בית, אל תלכו לבנט וסמוטריץ'"

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי הכריז באופן רשמי על הקמת מפלגת הישראלים וקורא למצביעי השמאל לעזוב את בנט, סמוטריץ' וסער ולהצביע למפלגתו החדשה. בנוסף אמר:"אתם יודעים מה הבעיה? התרגלו לקלקול,לפילוג ולשחיתות"

ארנולד נטייב |  1
רון חולדאי (צילום צילום מסך)
בחירות 2021: אם לא הספיקו לנו הדרמות הפוליטיות, ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי הכריז הערב (שלישי), על הקמת מפלגתו החדשה, מפלגת הישראלים ומאשים את ראש הממשלה נתניהו בשחיתות בנאום תקיף במיוחד.
רון חולדאי פתח את הנאום בצורה דרמטית ותקיפה נגד ראש הממשלה: "אתם יודעים מה הבעיה? התרגלו לקלקול,לפילוג ולשחיתות - הקורונה עשתה מהממשלה צחוק. לא נתרגל לראש ממשלה עם כתבי אישום, לא נתרגל לשיסוי ופגיעה בדמוקרטיה". אפשר להפסיק את הייאוש, עשיתי את זה ת''א ואני יוע איך לעשות זאת במדינה".
עוד אמר: "לא נתרגל למיליון מובטלים. החלטתי שאינני יכול לעמוד עוד מנגד, לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה, לא אוותר לה, אזכיר לה ואשיר באוזניה. הערב אני עומד פה לפניכם - אפשר להפסיק את הייאוש. עשיתי את זה בתל אביב, ואני יודע איך אפשר לעשות זאת במדינה. אני עושה זאת עבור ילדיי, בעיקר עבור נכדיי".

חולדאי ככל הנראה לא יעזוב עד הרגע האחרון את המשרה המכובדת בעיריית תל אביב, אותה הוא מאייש כבר למעלה מ-20 שנה. חולדאי רוצה להקים גוש שמאל-מרכז גדול כאשר הוא יעמוד בראשו או לפחות יהיה בעל תפקיד מרכזי בפוליטיקה. לפי ההערכות, הוא לא יהיה מוכן לעזוב את עיריית ת''א, עבור ישיבה באופוזיציה.
בהמשך להצהרות, אחרי נאומו של חולדאי, גם אבי ניסנקורן צפוי לנאום ולהתייחס לפרידתו מכחול לבן והעומד בראשה, בני גנץ. מוקדם יותר, ניסנקורן אמר: ״נביא בשורה למאות אלפי ישראלים אשר מרגישים שאין להם בית פוליטי - ונעשה זאת במעשים ולא בדיבורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני בעד! הזדמנות להפוך את ישראל למדינת תל אביב!
    פולי 12/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתאים לי אש!
    סגור