בארץ

משרד הכלכלה בהודעה חדשה: בשורה לבעלי עסקים קטנים בצפון?

בעלות של 2 מיליון שקלים צפויות להירכש 45 מיגוניות חדשות שיוצבו בסמוך לאזורי מסחר ותעשייה חיוניים באזור 0-5 ק"מ מגבול לבנון. "מפעלים אלו הם הלב הפועם של הכלכלה בצפון, עלינו לוודא שהם יוכלו להמשיך לייצר ולספק עבודה וביטחון, גם מול האתגרים"
מערכת ice |  1
מיגונית בצפון (צילום הקרן לידידות, ערן בוקר.)
משרד הכלכלה והתעשייה הודיע היום (שלישי) על רכישת 45 מיגוניות עבור תושבי הצפון. המיגוניות צפויות להיות מוצבות בסמוך לאזורי תעשייה, עסקים, ומפעלים חיוניים שנמצאים בטווח של 0-5 קילומטרים מהגבול עם לבנון. משרד הכלכלה קראה לבעלי עסקים קטנים שזקוקים למיגון סמוך לאזור פעולתם לשלוח בקשה למיגונית דרך אתר הסוכנות לעסקים קטנים. ניתן להגיש בקשה זו עד ה-12 לאוקטובר. 
מבצע רכישת והצבת המיגוניות גובש על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינויים ביחד עם פיקוד העורף. עלות התכנית, על פי הודעת משרד הכלכלה, היא 2 מיליון שקלים. מטרת התכנית היא לנסות ולהקל על הקושי הכלכלי שחווים תושבי הצפון ובעלי העסקים באזור. 
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת סיפר על התוכנית: "הסיוע במיגון המפעלים בצפון הוא חלק מהמחויבות שלנו להבטיח את הביטחון התפקודי של התעשייה הישראלית גם בתקופות משבר", מסר. "מפעלים חיוניים אלו הם הלב הפועם של הכלכלה בצפון, ועלינו לוודא שהם יוכלו להמשיך לייצר ולספק עבודה וביטחון לתושבי האזור, גם אל מול האתגרים הביטחוניים הקשים". 
מיגוניות אלו מצטרפות למיגוניות שהוצבו על ידי יוזמות פרטיות ותרומות, כמו המבצע של הקרן לידידות. במסגרת המבצע של הקרן לידידות הוצבו 50 מיגוניות באזור. במהלך המבצע מוגנו מקומות בקריית שמונה והאזור, עם דגש על אזורי תעשייה מרכזיים ותחנות אוטובוס להסעת תלמידים לבתי ספר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה זה מה שיש לך להציע אחרי 10 חודשים שהפקרתם אותנו (ל"ת)
    גלעד 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור