בארץ

לפיד נגד הודעת השר לוין: "מופע של ניתוק בלתי נתפס"

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף את שר המשפטים יריב לוין על כוונתו להעביר את הרפורמה המשפטית "לא למדו כלום" ואף הוסיף להבהיר את התנגדותו "נשתמש בכל כלי העומד לרשותנו. כל האופציות על השולחן"
דורון בלוך | 
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
לאחר ששר המשפטים יריב לוין הודיע כי הוא מעוניין להמשיך ולהעביר את הרפורמה המשפטית, מהלך אותו החל טרום פרוץ המלחמה, אך נעצר בשל הלחץ הציבורי, וכן לאחר מכן בעקבות המלחמה. בעקבות כך, יו''ר האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד תקף את השר לוין על כוונתו.
בדבריו, אמר חה''כ לפיד: "הקריאות של יריב לוין להחזיר את ההפיכה המשטרית בכל הכוח, לצד המהלכים הדורסניים של הממשלה והקריאות לפטר את היועמ״שית הן מופע של ניתוק בלתי נתפס מאזרחי ישראל". והוסיף לבקר בחריפות "הם לא למדו כלום. בפעם הקודמת ההפיכה המשטרית החלישה את החברה הישראלית ואז הגיע ה-7/10".
עוד הוסיף חה''כ לפיד למתוח ביקורת על התנהלות הממשלה, ואמר "במקום לטפל בצפון הנטוש, בתושבי הדרום שלא יכולים לשוב לביתם, בעיסקת חטופים שנמקים במנהרות החמאס הם מתעסקים ברמיסת שלטון החוק". את דבריו סיים בהבהרה חדה, ואף אולי ברמז "אנחנו לא נאפשר לממשלה הקיצונית בתולדות מדינת ישראל להמשיך במהלכים שלה לקידום ההפיכה המשטרית. נשתמש בכל כלי העומד לרשותנו. כל האופציות על השולחן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה