בארץ

חה''כ גוטליב תוקפת את היועמ''שית: "אין תחתית שלא תרדי אליה"

חה''כ טלי גוטליב התבטאה בחריפות כנגד היועמ''שית "אין תחתית שלא תרדי אליה במשימתך האנטי דמוקרטית בעליל" ואף הוסיפה "כל מעשייך נרשמים ונזכרים. לא לעולם חוסן"
דורון בלוך |  3
גלי בהרב מיארה, טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ, תומר נויברג)
חברת הכנסת טלי גוטליב  (הליכוד) תקפה אמש (ראשון) בחשבון ה-X שלה את היועצת המשפטית לממשלה על רקע החלטתה לשלול את סבסוד מעונות היום עבור הציבור החרדי המיועד לשירות צבאי.
בדבריב, כתבה: "אני טלי גוטליב, ח״כ, בשם ציבור גדול אומרת בכאב שגזרת היועמשי״ת מיארה לבטל סיבסוד מעונות יום לחרדים היא המסמר האחרון בארון קבורת אמון הציבור והממשלה בה. גב׳ יועמש״ית, את עסוקה כל הזמן בנסיון למוטט את ממשלת הימין, והכל כשר אצלך לרבות שקרים נגד הממשלה והפחדות מפניה. אבל מסתבר שאין תחתית שלא תרדי אליה במשימתך האנטי דמוקרטית בעליל. הפעם החלטת לגזור רעב ועוני על ילדי ישראל החרדים!! תתביישי לך. אין סליחה ואין כפרה! ועוד הכל בזמן לחימה, לוחמינו בשדה הקרב ואת מייצרת קרב נוסף לממשלה. אגב, ׳הפנקס פתוח והיד כותבת׳ כדברי פרקי אבות, וכל מעשייך נרשמים ונזכרים. לא לעולם חוסן!".
בפרסום נוסף, תקפה חה''כ גוטליב את היועמ''שית: "אנו נאלצים לסבול את שיבוש עבודת הממשלה על ידך ואת המקלות שאת שמה בגלגלים כל פעם. הממשלה למדה לפעול בלעדייך! את כאן אבל את לא. להיות עם ולהרגיש בלי. מבינה? חברי הממשלה היקרים נבחרי רוב הציבור. היועמ"שית תדבר ואתם תפעלו כפי חובתכם בהתאם למדיניות הממשלה תוך הישענות על חוות דעת משפטית חיצונית ועל ייעוץ מזכיר הממשלה עו״ד המלומד יוסי פוקס. הגב׳ יועמ"שית תתרגז ותתגבר. היא תמיד יכולה להתפטר. ויפה שעה אחת קודם!".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתי תהי כבר ראשת ממשלה
    טלי שלנו 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האנרכיסטים והפמיניסטיות המרושעות יתבאסו לא נורא
    סגור
  • 2.
    טלי גוטליב התבלבלת הכדורים תחליפי אותם (ל"ת)
    ישראלי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    יצור מטורף. כעורה פנימה והחוצה. (ל"ת)
    ראובן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור