בארץ

"מדיניות הממשלה": הח''כים שמגיבים ללינץ', ואלו שלא

לאחר שביום שישי ערביות ישראליות נרגמו באבנים בגבעת רונן, פרט לחברי המפלגות הערביות לא יצאו תגובות מחברי כנסת לאירוע, זאת במקביל לברכות על הזכייה במדליה האולימפית. חה''כ עופר כסיף: "ממלכת הקו קלוקס קלאן, גירסת יהודה"
דורון בלוך |  1
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
לאחר שביום שישי נוסעות ערביות ישראליות מרהט התבלבלו בנסיעתן, ונכנסו בשוגג לגבעת רונן שבשומרון, נרגמו באבנים על ידי יהודים, ולאחר מכן רכבן אף נרגם מאבנים. כתוצאה מכך, הגיעו לאשפוז בעקבות חבלות בראש ובידיים.
בתגובה לכך, כתב חה''כ עופר כסיף בחשבון ה-X שלו "למתנחבלים הארורים אין די בפוגרומים היומיומיים שהם עושים בתושבי הגדה הכבושה. היום ביצעו כמה מחלאות קן הטרור "גבעת רונן" לינץ׳ ב-4 נשים וילדה בת 3 מרהט, שבטעות נכנסו לשם. הן הצליחו להימלט בקושי, כשהן סובלות מחבלות בראש ובידיים. הפורעים גם הציתו את רכבן ויידו עליהן אבנים. עד כה, אין עצורים. הטרור המתנחבלי ממשיך להשתולל, לפרוע, לפצוע ולהשתלט על אדמות פלסטיניות ללא כל הפרעה".
עוד הוסיף לטעון כסיף כי "זה מה שקורה כשבממשלה יושבים בדיוק פורעים שכאלה - מחבלים בחליפות - מתקרבנים ומברברים על כך שאין ״טרור יהודי״ ואין דבר כזה ״אלימות מתנחלים״. כל אלה מקומם בכלא! החלמה מהירה לפצועות! אנחנו נביס את הטרור המתנחבלי הגזעני!".
בנוסף לכך, מסר חה''כ עופר כסיף ל-ice: "דיברתי עם אביהן של המותקפות. מצבן הפיזי והנפשי, לרבות הילדה בת השלוש, לא פשוט. למיטב ידיעתי עד כה אין עצורים. זוהי תוצאה של יד חופשית ואף עידוד שנותנת הקואליציה הכהניסטית לפורעי המתנחבלים, והתעלמות, אם לא הגנה ממש, שניתנת להם מ"כוחות הביטחון". ממלכת הקו קלוקס קלאן, גירסת יהודה.
חה''כ יוסף עטאונה (חד''ש תע''ל) הוסיף על כך: "הלינץ' שביצעו היום המתנחבלים בנשים הערביות שהגיעו בטעות לאחד מקני הטרור בגדה הכבושה הוא תרגום הלכה למעשה של מדיניות הממשלה הגזענית והפשיסטית ביותר בהיסטוריה, שמקנה לאזרחים היהודים את החופש והגיבוי לפגוע באזרחים הערבים ללא ענישה, והמתנחבלים מצידם מנצלים מדיניות זאת באופן יומיומי ומבצעים פוגרומים ומעשי טרור בפלסטינים, באדמותיהם וברכושם. מעשים אלה, והיעדר הטיפול בהם מצידה של המדינה, רק מעמיקים את הפילוג והשסע ומגבירים את השנאה בין שני העמים, ומבעירים את האזור עוד יותר בתקופה מתוחה זו".
מנגד, משאר חברי הכנסת משאר המפלגות, מימין ומשמאל, לא פורסם מטעמם אף תגובה לאירוע הנ''ל עד לרגע זה. מנגד, במקביל כן פורסמו מחברי כנסת, שרים, והן מנשיא המדינה ברכות לישראלים זוכי המדליות באולימפיאדה בפריז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבוע
    עראפת היה הומו 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסיף חולה נפש לך תיבדק אצל פסיכיאטר
    סגור