בארץ

בן גביר למפקד תחנת חדרה: "מח״ש לא יהלכו אימים על שוטרים"

השר בן גביר הזמין לפגישה את סנ''צ עמית פולק שנחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה  "מעניק לו את מלוא הגיבוי אל מול מסע השיימינג שהוא ומשפחתו עוברים"
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
לאחר שאגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים חקר אמש (חמישי) באזהרה, פעם נוספת, את מפקד תחנת חדרה, סנ"צ עמית פולק. בגין חשד לעבירה נוספת, מצידו, של שיבוש הליכי חקירה, בחר השר לביטחון לאומי, האמון על המשטרה, לגבות את סנ''צ פולק ולהיפגש עימו.
טרם פגישתם, אמר השר בן גביר ״מגבה גיבוי מלא את מפקד תחנת חדרה סנ"צ עמית פולק שכל חטאו היה לשמור על הסדר והחוק, ומאז חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום על ידי מפגינים וכעת גם על ידי מח"ש שערכו חיפוש בביתו ליד ילדיו הקטנים בשעות מאוחרות כאילו מדובר באחרון העבריינים" וסיפר "שוחחתי איתו הערב וחיזקתי אותו ואת רעייתו - מח״ש לא יהלכו אימים על שוטרים״.

השר בן גביר עם סנ''צ עמית פולק.   קרדיט: דוברות
לאחר מכן, השר בן גביר נפגש בלשכתו עם סנ״צ פולק ורעייתו שלומית, זאת כדבריו "בעקבות השיימינג שעוברים הקצין ומשפחתו". בפגישתם השר בן גביר הדגיש שוב לסנ"צ פולק כי הוא מעניק לו את מלוא הגיבוי, וחיזק אותו, אל מול מה שהשר מכנה "מסע השיימינג שהוא ומשפחתו עוברים". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשביל זה בדיוק נולדה מח"ש
    דמוקרטיה בסיסית 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידע כל שוטר שהוא כפוף לחוק ואינו יכול לעשות כל מה שבא לו טם במסגרת ביצוע תפקידו ואם במסגרת מעמדו כשוטר מחוץ לעות התפקיד. אין כוח מוחלט למעט החוק.
    סגור