משפט

החשד - שיבוש הליכי חקירה: מפקד תחנת המשטרה נחקר באזהרה

אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים חקר היום באזהרה, פעם נוספת, את מפקד תחנת חדרה, סנ"צ עמית פולק. אמש נתפס הטלפון הנייד של סנ"צ פולק על ידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים מחוץ לביתו. משטרת ישראל: "טענותיהם של באי כוחו, לפיהן בוצע חיפוש בביתו לעיני ילדיו הקטינים בשעת לילה מאוחרת - חסרות בסיס"
מערכת ice | 
משטרה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המחלקה לחקירות שוטרים מעדכנת הבוקר (חמישי) כי אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים חקר היום באזהרה, פעם נוספת, את מפקד תחנת חדרה, סנ"צ עמית פולק. זאת, בגין חשד לעבירה נוספת, מצידו, של שיבוש הליכי חקירה.
בחקירתו מוקדם יותר השבוע במח״ש טען סנ"צ פולק בפני חוקריו כי מכשירו הסלולרי נשבר ומשכך אין באפשרותו למסור להם אותו. מבדיקות שערכה מח״ש, כדין ובכפוף לצו בית משפט, עלה כי הטענה אינה נכונה לכאורה.
לפיכך, אמש נתפס הטלפון הנייד של סנ"צ פולק על ידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים מחוץ לביתו. "נשוב ונדגיש כי טענותיהם של באי כוחו של סנ"צ פולק, לפיהן בוצע חיפוש בביתו לעיני ילדיו הקטינים בשעת לילה מאוחרת - חסרות בסיס", נמסר בהודעה.
כזכור, כתבת תחקיר של העיתונאי יוסי מזרחי, ששודרה בחדשות 12, עסקה בבנייה לא חוקית לכאורה של מפקד משטרת חדרה. בכתבה, מזרחי תיעד את סנ"צ עמית פולק ואשתו בבריכה שנבנתה לכאורה בשטח ציבורי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה