כסף וצרכנות

עוברים חברת סלולר? אלו הדברים שחובה לבדוק בזמן הרכישה

לקוחות מחפשים גם אחר חברות אמינות, הוגנות, המתנהלות בשקיפות, עם שירות טוב ויחס אישי, כמו גם חבילות גלישה עם נפח גדול ותשתיות בפריסה רחבה. מחקר חדש שבוחן את הגורמים החשובים ללקוחות סלולר חושף נתונים מסקרנים
מערכת ice |  1
חברות סלולר (צילום shutterstock, pexels)
קבוצת גיאוקרטוגרפיה ביצעה לאחרונה מחקר חדש, במטרה לבחון את הגורמים החשובים ביותר ללקוחות בבחירת חברת סלולר. הקבוצה,  בראשותם של פרופ׳ אבי דגני וד״ר רינה דגני מצאה במסגרת המחקר כי תמורה טובה למחיר, קליטה איכותית וחווית גלישה מהירה – אלה הם הגורמים החשובים ביותר ללקוחות בבחירת חברת סלולר.
על פי הסקר, שבוצע בחודש יוני האחרון וכלל מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה, הלקוחות מחפשים גם אחר חברות אמינות, הוגנות, המתנהלות בשקיפות, עם שירות טוב ויחס אישי, כמו גם חבילות גלישה עם נפח גדול ותשתיות בפריסה רחבה.
נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר הוא, כי כרבע מהציבור שוקלים להחליף חברת סלולר בשנה הקרובה, כאשר שיעור זה הוא הנמוך ביותר בקרב לקוחות פרטנר.

באדיבות גיאוקרטוגרפיה
המחקר מעלה כי 41% מהציבור שמעו או מכירים את טכנולוגייתPrivate 5G, כאשר הפרטים העיקריים שחלקם ידעו לציין אודות הטכנולוגיה הם מהירות, רשת פרטית ודור 5. את המחקר יזמה קבוצת התקשורת פרטנר, על רקע קמפיין הסלולר האחרון של החברה שהשיקה לראשונה בישראל את רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם.

באדיבות גיאוקרטוגרפיה
החברה החלה לשדרג את כלל לקוחות הסלולר שלה לרשת החדשה, באופן אוטומטי, ללא כל עלות נוספת וכשהם נשארים בחבילות הקיימות שלהם. כלל הלקוחות יזכו ליהנות מיתרונות הרשת החדשה: יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ו-וידאו וקיבולת גבוהה. לקוחות המנויים לחבילות דור 5, ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר וחווית שירות טובה יותר בעת עומסים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת לפרטנר?
    דימיטרי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי זה כתבה מה צריך לבחון שעוברים חברת סלולר או פרסומת לפרטנר?
    סגור