בארץ

בישראל לא מגיבים לחיסול הנייה? חברי הכנסת דווקא כן

למרות שמדינת ישראל בחרה שלא להגיב רשמית לחיסולו של הנייה, חברי הכנסת דווקא לא התאפקו מלהגיב, וכתבו את תגובתם ברשתות החברתיות חה''כ אלעזר שטרן זעם "כמה לייקים מקבלים על נושא שבקשו לא להתייחס אליו?!"
דורון בלוך | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
לאחר שמדינת ישראל החליטה כרגע לא לקחת אחריות ולהגיב בצורה רשמית לחיסולו של איסמעיל הנייה הלילה בעת ביקורו בטהרן, וכן לאחר בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו משרי הממשלה להמנע מהתייחסות לנושא נראה כי חברי הכנסת, שיצאו השבוע לפגרה, דווקא כן מיהרו לשמוח על החיסול ולהגיב על כך בצורה פומבית בחשבונות ה-X שלהם.
לאחר ששר המורשת עמיחי אליהו בחר להתייחס לנושא בפומביות, גם שר התפוצות עמיחי שיקלי פרסם סרטון בו נראה הנייה משתתף באירוע בו נשמעו קריאות מוות לישראל, וכתב "תזהר במה שאתה מבקש", חה''כ ניסים ואטורי כתב "חרבו דרבו על הראש שלהם". חה''כ אריאל קלנר רמז "האוויר נקי יותר הבוקר", וחה''כ בועז ביסמוט כתב "סוף - סוף".
חה''כ משה סולומן פרסם ברמיזה "באין תחבולות יפול עם, ותשועה ברוב יועץ", וח''כים רבים נוספים ציטטו מהמקורות פסוקים דומים בנושא.
כמו כן גם באופוזיציה בחרו להגיב לעניין, יו''ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן פרסם "חיסול ראשי הזרוע הצבאית של חמאס, חיזבאללה וראש הזרוע המדינית של חמאס הם הצלחה ביטחונית חשובה. 115 חטופות וחטופים עדיין לא שבו הביתה. זמן חטופים!" וחה''כ נעמה לזימי הוסיפה "בוקר טוב. ועכשיו עסקה".
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד, פרסם לאחר פרסום הידיעה על חיסולו של הנייה "הישג חשוב הלילה בלבנון, יידעו כל אוייבנו שצה״ל וכוחות הבטחון יגיעו לכל בן מוות". וחה''כ אלעזר שטרן זעם על כל התגובות לחיסול "כמה לייקים מקבלים על נושא שבקשו לא להתייחס אליו?!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה