קריירה ולימודים

סיוע מיידי ב-15,000 שקל: מי יקבלו את המענק החדש?

עבור אותם נפגעים שייכנסו למעגל הזכאים על פי הוועדה הציבורית של משרד האוצר לטיפול במשפחות הנרצחים והנפגעים באירועי ה-7 באוקטובר, יתקבל גם סל טיפול ושיקום בגובה 15 אלף שקלים בסך הכל לאחים של פדויי שבי וגם סל בגובה 14,360 שקלים לקרובי משפחה בגירים שכולים וקרובים של חטופים מדרגה ראשונה.
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock)
המענקים החדשים אושרו על ידי הוועדה הציבורית של משרד האוצר לטיפול במשפחות הנרצחים והנפגעים באירועי ה-7 באוקטובר, כאשר הערב (שלישי) הוחלט על ​תגמולים לקרובי נרצחים וחטופים.
כדי לקבל סיוע על פי המלצת הוועדה נדרשת קרבה משפחתית לנרצח או חטוף מה-7 באוקטובר שאינה מקבלת מענה מספק, כך על פי הפרסום ב-N12 או בהכרה כנפגע פעולות איבה חרף חשיפה לפעולה כזו בימים שלאחר הטבח ביום פרוץ המלחמה.

"אחים של פדויי שבי, אחים שכולים, יתומים להורה אחד שנרצח בפעולת איבה, הורה גרוש או חורג שמגדל את ילדיו הביולוגיים של נרצח בפעולת איבה, קרוב משפחה בדרגה ראשונה שנחשף לרצח או החטיפה של בן משפחתו או קרוב משפחה בדרגה ראשונה שחיפש את יקיריו שנרצחו או נחטפו בימים שלאחר הטבח, נכללים בקטגוריה".
עבור אותם נפגעים שייכנסו למעגל הזכאים על פי התבחין השני, יתקבל גם סל טיפול ושיקום בגובה 15 אלף שקלים בסך הכל לאחים של פדויי שבי וגם סל בגובה 14,360 שקלים לקרובי משפחה בגירים שכולים וקרובים של חטופים מדרגה ראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה