ויראלי

נינט משתפת בחרדות מאז ה-7 באוקטובר: "איבדתי את זה"

נינט טייב חשפה במסגרת ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי היא סובלת מחרדות בעקבות הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר: "ישר מתחילות מחשבות של מה קורה אם נכנס עכשיו מישהו הביתה. כל הזמן במצב כוננות, כל הזמן דרוכה"
רוני שיינר | 
נינט טייב (צילום יוטיוב/ כאן 11)
נינט טייב התראיינה לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" וחשפה את החרדות שמלוות אותה מאז השבעה באוקטובר. "אחרי השביעי באוקטובר איבדתי את זה בעיקרון. זה היה קשוח מאוד".
נינט המשיכה ושיתפה: "ישר מתחילות מחשבות של מה קורה אם עכשיו נכנס מישהו הביתה. אני כל הזמן חושבת על הבנות. אני אשים סכין ליד המיטה, ואם מישהו יבוא מהחלון אז אני יד אחת על לונה, יד אחת על אמיליה. אין, אני מתחילה לאכול סרט. אוקי אבל נעלתי את הבית או לא נעלתי? רגע, אבל החלון סגור? שיגעון. ממש. וככה הייתי. העיניים שלי היו של בנאדם... סכנה בכל מקום. אז את כל הזמן במצב כוננות, את כל הזמן דרוכה. אני הולכת להביא את הבנות מהגן, מהבית ספר, אני מסתכלת ככה (מביטה לצדדים), אומרת לעצמי- הבנאדם הזה, למה הוא מכניס יד לכיס עכשיו? זה כזה. טרפות, ואני חושבת שאין בן אדם במדינה שלא עבר את הדבר הזה, אין מישהו שלא אכל את הסרט הזה. משהו משתנה במוח". 
נזכיר, כי שבועיים לאחר ה-7 באוקטובר עלה שמה של טייב לכותרות, לאחר שפרסמה פוסט בו הביעה דאגה מאדם אלמוני שראתה, שצילם מספר בתים בתל אביב. "עקבתי אחריו עם העיניים, הוא הולך ומצלם בניין בניין", שיתפה. הפרסום עורר בהלה והמשטרה הודיעה כעבור זמן קצר כי מדבר בחייל בודד שעלה לארץ מדרום אמריקה. הוא הסביר: "אני צלם חובב, לא הייתה לי שום כוונה רעה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה