בארץ

נועה ארגמני כותבת לבן זוגה שבשבי: "לפני שיהיה מאוחר מדי"

נועה ארגני שחולצה משבי החמאס כתבה בסטורי מרגש בחשבון האינסטגרם שלה לבן זוגה שעדיין נמצא בידי החמאס: "להציל עכשיו כל עוד אפשר את כל אלה שעוד נותרו בין החיים"
דורון בלוך | 
נועה ארגמני ואביה בקונגרס (צילום מסך קשת 12)
נועה ארגמני, שחולצה בפעולה ההרואית משבי החמאס, וחזרה לאחרונה לארץ לאחר שהתלוותה לביקורו של ראש הממשלה נתניהו בארה''ב, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה דברים שכתבה לבן זוגה, שנחטף גם הוא על ידי מחבלי חמאס, ועדיין נמצא ברצועת עזה.
בדבריה, כתבה נועה ארגמני "אהוב שלי, כבכר 297 ימים מאז הרגע שהפרידו בינינו, אוו הרגע שכל העולם נחשף אליו, הרגע שבו הלב שלי נקרע ומאז לא חזר להיות אותו הדבר. תמיד הבטחתי לך שנכבוש את העולם ביחד, שנזדקן ביחד, שאהיה לצידך לנצח בטוב וברע. ובאותו הרגע ב7 לאוקטובר, נלחמתי עד לרגע האחרון כדי שנוכל לעבור את הכל ביחד, זה לצד זו. אך צערי אלו היו הדקות  האחרונות שבהן ראיתי אותך וכל אחד מאיתנו נחטף למקום אחר".

הסטורי של ארגמני
עוד הוסיפה לכתוב "אני עדיין לא מצליחה לתפוס את זה שעכשיו אני פה ואתה אהוב שלי עדיין שם, חי כל יום בפחד אינסופי. בניגוד לאלפי האנשים שנרצחו ונהרגו מאז ה7 באוקטובר, אותך עדיין אפשר להציל. כמוך, יש עוד אנשים שרק מחכים שמישהו יחזיר אותם הביתה, בדיוק כמו שאני חיכיתי כל הזמן שהייתי שם, מממש עד לפני רגע. אני מבטיחה לך שאני אעשה הכל על מנת להשמיע את קולם של כל 115 החטופים שעדיין שם, כדי להחזיר את כולם, להציל עכשיו כל עוד אפשר את כל אלה שעוד נותרו בין החיים ולהחזיר גם את אלה שכבר אינם בין החיים לקבורה במולדתם".
את דבריה סיימה באמירה "אסור לנו לשכוח שהזמן אוזל! צריך להחזיר אותם הביתה לפני שיהיה מאוחר מדי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה