בארץ

דירוג חברי הכנסת: הח''כ מאופוזיציה שכבש את הפסגה

השבוע האחרון לפני היציאה לפגרה הגיע. ודווקא חבר הכנסת איימן עודה מהאופוזציה כבש את המקום הראשון עם הזמן הרב ביותר שנכח במשכן הכנסת. והליכוד עם מספר הח''כים הגדול ביותר
דורון בלוך | 
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
הכנסת יוצאת השבוע לפגרת הקיץ, כאשר היא תשוב לפעילות מלאה רק לאחר החגים, אז מי נכח השבוע מספר שעות רב ביותר במשכן הכנסת בירושלים? הרשימה המלאה לפניכם.
את המקום הראשון כובש חבר הכנסת מהאופוזיציה, חה''כ איימן עודה מסיעת חד''ש תע''ל עם 82:17 עות, כאשר לאחריו, במקום השני נמצא חבר הכנסת ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד עם 77:27 שעות. 
במקום השלישי נמצא חבר הכנסת שנכנס שוב לכנסת בפעם השנייה רק לאחרונה  אביחי בוארון, גם הוא מהליכוד, עם 72:11 שעות. לאחריו במקום הרביעי נמצא חבר הכנסת אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית, עם 69:57 שעות. לאחריו, במקום החמישי, עם רק רבע שעה הפרש, נמצא חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד עם 69:42 שעות.
את המקום השישי תופס חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית 64:28 שעות, ולאחריו במקום השביעי נמצאת חברת מפלגתו מיכל וולדיגר עם 58:11 שעות נוכחות.
במקום השמיני נמצא חבר הכנסת ארז מלול ממפלגת ש''ס עם 57:03 שעות, ולאחריו במקום התשיעי חה''כ משה פסל מלהיכוד עם 55:20 שעות נוכחות. במקום העשירי והחותם את הדירוג נמצא חבר כנסת נוסף מהליכוד, חבר הכנסת הנמצא במקום העשירי הוא בועז ביסמוט, עם 54:31 שעות, והופך את מפלגת הליכוד למובילה בנוכחות בעשירייה המובילה, עם חמישה ח''כים ברשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה