בארץ

חה''כ בהשוואה מקוממת: "נרצחו 27 ילדים . במג'דל שמס ובדיר אלבלח"

חה''כ עופר כסיף פרסם השוואה שעוררה ביקורת, בה טען כי "ילד הוא ילד" וכלל את  "טבח הילדים במג'דל שמס" עם ילדי עזה שנהרגו. חה''כ אתי עטיה "אין גבול לבושה הלאומית בכל רגע שהנאלח הזה בכנסת"
דורון בלוך | 
עופר כסיף (צילום פלאש 90)
לאחר האירוע הקשה במג'דל שמס בו רקטה ששיגר החיזבאללה פגע במגרש כדורגל אמש (שבת) והרג ופצע ילדים רבים. היום חבר הכנסת עופר כסיף (חד''ש תע''ל) פרסם בחשבון ה-X שלו אמירה בה כלל את הילדים ממג'דל שמס עם ילדי עזה. ועורר ביקורת חריפה על דבריו.
"ביום ראשון הארור נרצחו 27 ילדים: 12 במגרש משחקים במג'דל שמס, 15 בבית ספר בדיר אלבלח". כתב היום חה''כ כסיף והוסיף "ילד הוא ילד הוא ילד! די לרצח ילדים! די למלחמה!".
בתגובה לדבריו, פרסמה חברת הכנסת אתי עטיה (הליכוד): "חבר בכנסת ישראל משווה בין ארגון הטרור האכזרי לחיילינו הגיבורים, אין גבול לבושה הלאומית בכל רגע שהנאלח הזה בכנסת".
אמש, פרסם חה''כ כסיף "טבח הילדים במג'דל שמס – פשע מלחמה מזוויע".  והוסיף "אני מתריע! מלחמה בלבנון היא לא הפתרון – היא רק תוביל לעוד שפיכות דמים וחורבן, בישראל ובאזור כולו. ידוע לכל בר דעת שרק הפסקת המלחמה בעזה תשרת את האינטרס שלנו ושל כלל עמי האזור – היא תחזיר את החטופים ותציל אותם ממוות ודאי בייסורים, תפסיק את הטבח והחורבן בעזה, תשים סוף להבערת הצפון, תסיג את החיזבאללה ותאפשר לתושבי הגליל לשוב לבתיהם ולאדמותיהם. צאו מעזה! זה המפתח להצלת כולנו!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה