בארץ

ועדת הכספים אישרה: כך יועברו עודפי התקציב

בצל האירוע הקשה במג'דל שאמס צומצמו הנושאים שעלו לדיון במליאה. גפני פתח את הישיבה ואמר כי הוא "מזועזע כמו כולם מהטבח" ומסר תנחומים לעדה הדרוזית. לדבריו "לא נסלח על כך". הסעיפים שכן עלו - "העברות דחופות שקשורות למצב המלחמה והשלכותיה"
מערכת ice |  1
ועדת הכספים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ועדת הכספים אישרה היום (ראשון) העברה של מספר עודפי תקציבים. הועדה התכנסה היום בראשות משה גפני ואישרה את העברת עודפי התקציב משנת 2023 לשימוש בשנת התקציב של שנת 2024. העברות אלו התקבלו במסגרת ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה. בצל האירוע הטראגי שהתרחש במג'דל שאמס, נפתחה הועדה בדבריו של גפני שאמר כי על סדר היום עוברות רק מספר העברות דחופות שקשורות רק למצב המלחמה והשלכותיה. 
"אני מזועזע כמו כולם מהטבח", אמר גפני, "אנחנו מוסרים תנחומים לכל העדה ולמשפחות ההרוגים ורופאה שלמה לפצועים. לא נסלח על כך. במליאה צמצמו את סדר היום", הבטיח. העברות שאושרו כוללות העברת 1.1 מיליארד שקלים מעודפי המשרד לביטחון לאומי, ב-214 מיליון שקל מעודפי רשויות הפיקוח וכ-49 מיליון שקלים עודפי תאום פעולות הממשלה בשטחים, כ-6 מיליון עודפי המטה לביטחון לאומי. 
הסכומים יועברו, בין השאר, לרכישת ציוד להתמודדות עם השריפות בצפון. העודפים נוצרו מסיבות שונות, בין השאר כ-107 מיליון מסכום עודפי רשויות הפיקוח הם עודפים של מנהלת תקומה לאור התחייבויות חוצות שנות תקציב במסגרת מתן פתרונות דיור זמניים לתושבי חבל התקומה ועבור שיקום יישובי הקבע בגבול הדרומי של מדינת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום לשריפות אולי להכות קצת בחיזבאללה (ל"ת)
    שולה 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור