בארץ

רה"מ נתניהו נפרד מראש מנהלת תקומה: מי צפוי להחליף אותו?

משה אדרי צפוי לסיים את תפקידו כראש מנהלת תקומה בימים הקרובים, כך על פי הודעת משרד ראש הממשלה. אדרי ימשיך בתפקידו הנוסף כראש הוועדה לאנרגיה אטומית ומנכ"ל משרד ראש הממשלה ימלא את מקומו עד לתחילת כהונת האלוף במילואים יפתח רון טל

מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
משרד ראש הממשלה הודיע כי בימים הקרובים משה אדרי צפוי לסיים את תפקידו כראש מנהלת תקומה אשר אמונה על שיקום יישובי עוטף עזה. על אף זאת, ימשיך אדרי בתפקידו הנוסף כראש הוועדה לאנרגיה אטומית.
עוד נודע, כי יוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ימלא את מקומו עד לתחילת כהונתו של האלוף במילואים יפתח רון טל אשר ביקש להיכנס לנעליו של אדרי בעוד מספר שבועות. 
ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה לפעילותו הנרחבת של משה אדרי כראש מנהלת התקומה: ״אני מבקש להודות למשה אדרי על עבודתו המסורה והתגייסותו למשימה הלאומית, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך עשייתו החשובה אל מול האתגרים הביטחוניים שאנו ניצבים בפניהם״.
כזכור, משה אדרי מונה לתפקיד ראש מנהלת התקומה בתחילת המלחמה באוקטובר 2023. בחודש מרץ האחרון דווח כי החלו גורמים במשרד ראש הממשלה לחפש מחליף ראוי לאדרי. כידוע, בטרם כהונתו כראש הוועדה לאנרגיה אטומית כראש מנהלת תקומה, שימש אדרי כעוזר שר הביטחון להתגוננות וכראש אגף אמצעים מיוחדים במשרד הביטחון. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה