בארץ

נתניהו טרם טיסתו: "אי ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון"

ראש הממשלה נתניהו טס הבוקר לביקורו הוושינגטון לנאומו בקונגרס וכן לפגישתו עם הנשיא ביידן, והתייחס לסערה הפוליטית בארה''ב "בלי קשר לשאלה מי ייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא  בעלת ברית שאין לה תחליף"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אריה לייב אברמס)
ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הבוקר (שני) לוושינגטון, שם ינאם בפני הקונגרס האמריקאי, וכן יפגש עם הנשיא ביידן בהמשך. לפני עלייתו למטוס, נשא נתניהו הצהרה, בה אמר ״אני יוצא עכשיו לביקור חשוב ביותר בארה"ב, בזמן שישראל נלחמת בשבע חזיתות, ובזמן של אי ודאות פוליטית גדולה בוושינגטון. בביקור הזה אנאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס כראש ממשלת ישראל".
בנאומי אדגיש את החשיבות של התמיכה הדו-מפלגתית בישראל, אפנה לידידנו בשני צדדי המתרס ואומר להם שבלי קשר לשאלה מי ייבחר להנהיג את העם האמריקני אחרי הבחירות לנשיאות, ישראל היא המדינה בעלת הברית החשובה ביותר של ארה"ב במזרח התיכון, בעלת ברית שאין לה תחליף".
בדבריו, פירט נתניהו על מטרותיו "אני גם אמור להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן, שאותו אני מכיר כבר למעלה מ-40 שנה. זו תהיה הזדמנות להודות לו על הדברים שהוא עשה למען מדינת ישראל, הן במלחמה, הן במהלך שנות שירותו כסנאטור, כסגן נשיא וכנשיא".
עוד הוסיף לומר, כי "זו תהיה גם הזדמנות לדון עמו על נושאים חשובים לשתי המדינות שלנו בחודשים הקרובים, לשתף פעולה לשחרור כל חטופינו, לשתף פעולה בהשגת הניצחון על חמאס, לשתף פעולה בהדיפת הטרור והתוקפנות של ציר הרשע של איראן, וגם להבטיח שכל תושבינו בצפון ובדרום יחזרו בביטחה לבתיהם".
את דבריו חתם נתניהו באמירה "אני חושב שבזמן הזה, של מלחמה וחוסר ודאות, יש חשיבות עליונה שאויבינו ידעו שארה"ב וישראל עומדות יחד - היום, מחר ולתמיד״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה