בארץ

שר הבטחון יואב גלנט מבהיר: "נבטיח שחיזבאללה ישלם מחיר"

שר הבטחון יואב גלנט הגיע לזירת הפיצוץ במג'דל שמס "תדעו שכל המדינה איתכם וכל הצבא איתכם" ופרסם הצהרה "נבטיח שחיזבאללה, מיופה הכוח של איראן, ישלם מחיר על האובדן הזה"
דורון בלוך |  3
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, מיכאל גלעדי)
שר הבטחון יואב גלנט פרסם הודעה בחשבון ה-X שלו בנוגע לאירוע הקשה במג'דל שמס. את ההודעה פרסם השר גלנט באנגלית, כפנייה לעולם. בדבריו כתב: "אנו אבלים על הנערים והנערות התמימים שנהרגו במג'דל שמס. בישראל יש 150,000 דרוזים, כמו גם מיליוני יהודים וערבים ישראלים. אנחנו חיים זה לצד זה וכולנו סובלים מהטרור של חיזבאללה". בסוף דבריו הצהיר "אנחנו נבטיח שחיזבאללה, מיופה הכוח של איראן, ישלם מחיר על האובדן הזה.
מוקדם יותר הבוקר (ראשון) השר גלנט הגיע למועצה המקומית מג׳דל שמס, יחד עם ראש המועצה דולאן אבו סאלח ומפקד אוגדת הבשן תת אלוף יאיר פלאי, וסייר בזירת האירוע הקשה בו נרצחו אמש 12 ילדים ונערים מירי חיזבאללה. שם אמר השר גלנט "אירוע קשה מאוד, כל כך כואב על הילדים האלה. שתדעו שכל המדינה איתכם וכל הצבא איתכם - אחרי זה נדבר על כל היתר, אבל קודם כל אני רוצה שתדעו את זה. צה"ל, משרד הביטחון, מדינת ישראל – כולם איתכם״. 
עוד הוסיף לומר ״אני מבקש שתמסרו למשפחות בשמי ובשם כל מערכת הביטחון את ההזדהות שלנו באירוע הקשה מאוד הזה - טרגדיה נוראית. ילדים וילדות תמימים שפשוט כואב הלב. חיזבאללה אחראים לזה והם ישלמו את המחיר". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אדוני השר
    ינשוף 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על תבטיח הבטחות שאינך מסוגל לקיים הממשלה שאתה חבר בה מזמן מסרה את הגליל והגולן לחסדי החיזבללה
    סגור
  • 2.
    שר החידלון יואב פקה פקה גלנט ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שר בלי ??
    תושבי ישראל 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש בשחור שוב פותח את הפה מה כבר יש לו לומר העם לא טיפש בלבנון יושבים בחופי הים של בירות ובמסעדות והופי עזה דגים דגים ?? אז החטופים עדין במחילות לבנון לא חזרה לתקופת האבן מי שכן חזר זה כל ישובי הצפון חבל עזה אין בית אחד בקיבוצים שלא נפגע משפחות נאלמו והוא מספר סיפוריםםםםםם
    סגור