בארץ

סמוטריץ' ובן גביר מגיבים להאריס: "אסור ליפול למלכודת הזו!"

לאחר פגישת רה''מ נתניהו עם סגנית נשיא ארה''ב קמלה האריס שם טענה כי יש לפעול לעצירת המלחמה, בקואליציה התבטאו כנגד אמירתה. חה''כ מילביצקי "הצהרה הכי אנטי-ישראלית מאז אובאמה"
דורון בלוך |  2
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90)
לאחר פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס, שם טענה כי ישנו  שם הדגישה האריס את "חשיבות הטיפול במשבר ההומניטרי בעזה והצורך הדחוף לבצע את הפסקת האש ועסקת בני הערובה".
בתגובה לדבריה, הגיבו השרים בקואליציה לדבריה בחשבונות ה-X שלהם, והבהירו את עמדתם. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התבטא בקצרה בנחרצות, והבהיר בצורה חד משמעית:  ״לא תהיה הפסקת מלחמה, גבירתי המועמדת״.
יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ כתב: "קמלה האריס חשפה בפני העולם כולו את מה שאני אומר כבר שבועות, מה באמת עומד מאחורי העסקה". עוד הוסיף לומר ולהסביר כי "כניעה לסינוואר, הפסקת המלחמה באופן שיאפשר לחמאס להשתקם  והפקרת רוב החטופים בשבי החמאס". וחתם באזהרה "אסור ליפול למלכודת הזו!".

בנוסף , חבר הכנסת חנוך מילביצקי ממפלגת הליכוד התבטא כנגד דבריה של סגנית הנשיא האריס "המתמודדת הדמוקרטית לנשיאות בהצהרה הכי אנטי-ישראלית מאז אובאמה. מפתיע זה לא". והוסיף "זה גם לא קידם את ההיתכנות לעסקת חטופים. להיפך".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הג׳וקים התחילו לצייץ
    יוסי123 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה קצת שקט והנה גמד הקרקס שהתחפש לשר אוצר, הליצן השמנמן שהתחפש למלך השוטרים ומילביצקי שהעניק לנו קצת מרחב לנשום -כולם פערו את לועם והצחנה חונקת. תכף יתעורר קרעי לזהם את הסביבה ואז נרוץ למקלחת ..
    סגור
  • 1.
    כל אדם מוסרי ידרוש למחוק ולספח את רצועת עזה ולבנון נק
    יחד ננצח בעז"ה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם מוסרי ידרוש למחוק ולספח את רצועת עזה ולבנון נקיים לישראל כדי שיהודים לעולם לא ישחטו מרצועת עזה ולבנון, ושאיראן תוחזר 1000 שנה אחורה כדי שלעולם לא ישגרו רקטות לעבר ישראל! איראן השיעית תוקפנית וברור שרוסיה וסין, כמו גם שאר מעצמות המערב, ומדינות האזור ירוויחו אם היא תחזור לתקופת האבן ללא חשמל ולא תהווה איום על שאר העולם . לא למדינה פלסטינית, ראינו בעזה מה קורה כשיש להם מקום בשליטתם. כן לחסל את עזה ולגרש את העזתים לתומכים בהם, כן לגרש את ערביי המחבלים מיהודה ושומרון לתומכים בהם. המערב זרק מיליארדים והאיראנים התחמשו במיליוני דולרים עבור טבח איסלמו-נxצי ביהודים, כאשר ירדן היא המדינה הפלסטינית והקמת מדינה נוספת תפיל את ירדן ותכניס את איראן לירדן, בדיוק כפי שאיראן נכנסה לעזה, לבנון ותימן.
    סגור