בעולם

סגנית הנשיא האריס נפגשה עם נתניהו: "צורך דחוף בעסקה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגנית נשיא ארה''ב קמלה האריס, שם הדגישה האריס את מחוייבותה לישראל וקראה "לבצע  הפסקת האש ועסקת בני ערובה"
דורון בלוך | 
קמלה האריס, בנימין נתניהו (צילום shutterstock, פלאש 90/ דודו בבכר/POOL)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (שישי שעון ישראל) עם סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס. האריס, שלאחר פרישת הנשיא ג'ו ביידן מהמירוץ לנשיאות לקדנציה שנייה, הפכה למועמדת המפלגה הדמוקרטית ואף זכתה לתמיכה של ביידן, נכנסה ללו''ז הפגישות העמוס של נתניהו בצורה לא מתוכננת.
מטעמה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, נמסר לגבי פגישתם: "היום קיימתי פגישה כנה ובונה עם ראש הממשלה נתניהו על מגוון רחב של נושאים, כולל המחויבות שלי לביטחון ישראל, חשיבות הטיפול במשבר ההומניטרי בעזה והצורך הדחוף לבצע את הפסקת האש ועסקת בני הערובה".

נתניהו והאריס.   קרדיט: עמוס בן גרשום, לע''מ
בלשכת ראש הממשלה נתניהו, בחרו שלא לפרט על תוכן הפגישה, ובצעד חריג מעט אף בחרו להוציא הודעה קרירה, שאינה חושפת פרטים על מהות ותוכן פגישתם, בהודעה שהוציאה לשכת ראש הממשלה נכתב: "ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים כעת פגישה בבית הלבן עם סגנית נשיא ארצות-הברית, קמלה האריס. הפגישה ארכה כ-40 דקות".
כמו כן, טרם פגישתם, קיים רה''מ נתניהו, יחד עם הנשיא ביידן, פגישה עם משפחות החטופים האמריקאים.  ובנוסף אליהם מהצד הישראלי השתתפו בפגישה מתאם השבויים והנעדרים, גל הירש, השר לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, ושגריר ישראל בארצות-הברית, מייק הרצוג. מהצד האמריקני משתתפים בפגישה היועץ לביטחון לאומי ג׳ייק סאליבן, המתאם לענייני המזה״ת, ברט מקגורק, ושגריר ארה״ב בישראל, ג׳ק לו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה