בארץ

"ישבנו ושתקנו": יאיר לפיד על פגישתו עם קמלה האריס

חה''כ יאיר לפיד סיפר כיצד התיידד עם קמלה האריס המועמדת לנשיאות ארה''ב, וכיצד לבסוף הודתה לו על "הפגישה הטובה ביותר שהייתה"
דורון בלוך |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר פרישתו של הנביא ג'ו ביידן, והכריז על תמיכה סגניתו, קמלה האריס למועמדת המפלגה במירוץ לנשיאות ארצות, יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד סיפר במהלך ראיון לערוץ 13 על הפגישה שקיים עם האריס לפני מספר שנים.

"התיידדנו דרך שתיקה" סיפר חה''כ לפיד "הכרתי אותה כסנאטורית, עוד לפני שהייתה סגנית נשיאה, והיה לה יום שבו התרוצצה ודחו את הפגישה בינינו פעמיים בגלל אילוצי לו''ז שלי ושלה, ואז הכניסו אותנו לטרקלין ל-12 דקות. אמרתי לה תקשיבי, מה נדבר עכשיו על הסכסוך הישראלי פלסטיני 12 דקות?" והוסיף "אני מכיר את הימים האלה שהג'ט לג מרביץ לך והנעליים לוחצות וכל מה שאת רוצה זה לישון. הרי אין לך מושג מי אני ומה כתוב בתדריך עליי".
ואז הציע לפיד להאריס רעיון "בואי נשב שנינו בשקט במשך 12 דקות ונשתה קפה. לאחר שש דקות היא שאלה יש לך ילדים? השבתי לה עזבי נו. אחרי 12 דקות היא קמה, אמרה לי תקשיב זאת הפגישה הכי טובה שהייתה היום, והמשיכה לדרכה". בסוף דבריו הבהיר לפיד "אחר כך נפגשתי עימה במסודר"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי בוחר בו, מי????
    ל 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זה לא היה מצולם, היינו חושבים שהימין המציא. אבל זה שודר אצל... דרוקר! אינשטיין אמר "אין גבול לרע ולטמטום וזה לפני שהכיר את כסילפיד?
    סגור
  • 2.
    אם זה לא היה מצולם, לא הייתי מאמינה. חלול על מלא (ל"ת)
    לוגיקה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עניין של בחירה!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף לשתוק ולהחשב טיפש מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק-מארק טווין סופר אמריקאי!!!!
    סגור