בארץ

"הממשלה הוציאה 7 תכניות ענק לצפון ולא יישמה, מי עובד עלינו?"

יו"ר פורום קו העימות וראש המועצה האזורית מטה אשר נאם בכנס במכללה האקדמית גליל מערבי. בדבריו ביקר באופן חריף את התנהלות הממשלה ואמר כי היא "מאכילה אותנו שקרים". עוד הוסיף וטען כי השלטון המקומי פועל ומתמודד עם אתגרים מרובים, ולא מחכים לעזרה מהמדינה
מערכת ice |  1
משה דוידוביץ (צילום צילום סטילס: יניב ביטון)
בצל הירי הנמשך אל יישובי הצפון שגובה לא פעם קורבנות בנפש וגורם נזק רק לבתים ולרכוש, נאם אתמול (שני) יו"ר פורום קו העימות וראש המועצה אזורית מטה אשר משה דוידוביץ במכללה האקדמית גליל מערבי. בדבריו, ביקר באופן חריף את הממשלה על היחס שלה כלפי המפונים מהצפון ואמר כי היא מזניחה את היישובים בגבול הצפוני של המדינה. דוידוביץ הסביר כי תלמידי המועצה האזורית במטה למדו השנה במשך פחות מ-20% מימי הלימודים. "איפה היה משרד החינוך?", שאל, "מי נותן לי תשובות? אנחנו פזורים כמו היהודי הנודד בכל רחבי הארץ, מטבריה ועד אילת". 
בדבריו התייחס גם לקשיים שהוא חווה בתור ראש המועצה. "כראשי רשויות אנחנו מתמודדים כל יום עם אתגרים אדירים בחינוך, ברווחה, בביטחון ועוד. כדי לשמור על טיפת החוסן שעוד נותרה. אנחנו עושים יש מאין ולא מחכים לפעולות של הממשלה, שלאורך השנים האחרונות הוציאה שבע תכניות ענק לצפון, וכמעט אף אחת מהן לא יושמה. מי עובד עלינו? הממשלה. מי מאכיל אותנו שקרים? הממשלה". 
עוד אמר כי בממשלה עוסקים בשיסוי ופילוג העם, אבל בכל זאת הציג מידה מסוימת של אופטימיות. "אנחנו ננצח - אבל זה יהיה רק בזכות האנשים הנפלאים והחוסן הקהילתי שלנו ולא בזכות הממשלה". יישובי קו העימות מפונים מבתיהם כבר יותר מתשעה חודשים, ללא תאריך חזרה נראה לעין. ראשי הפורום ותושבים מהצפון מפגינים רבות נגד התנהלות הממשלה בנושא, וקוראים למציאת פתרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפט שכל 1 צריך לדעת!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשפט הכי מטומטם שאני מכיר:אנחנו מהממשלה ובאנו לעזור-רונלד רייגן נשיא ארצות הברית!!!!
    סגור