בארץ

ליברמן: ''קורא ליהודי צרפת לעזוב. אין זמן"

חה''כ ליברמן אמר על ניצחון השמאל בצרפת והעומד בראש ז'אן לוק מלנשון "מפלגתו מייצגת נטו אנטישמיות" וקרא ליהודי צרפת לעלות, והתייחס לאופציית חיבור במפלגות הימין באופוזיציה "כולם מדברים עם כולם. רוצים להביא כמה שיותר מנדטים"
דורון בלוך |  2
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני) בישיבת הסיעה למצב הבטחוני והפוליטי, ולתוצאות הבחירות בצרפת.  את דבריו פתח בקריאה הנשנית שלו שלא לצאת לפגרה: "״יציאה לפגרה של שלושה חודשים בעת הנוכחית היא בלתי נסבלת. בזמן שחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים ממשיכים בלחימה בצפון ובדרום, ילדי הצפון לא יודעים אם הם יפתחו את שנת הלימודים בראשון לנובמבר, וממשלת ישראל פשוט מאפשרת לכנסת לצאת לחופשה. אני קורא ליו"ר הכנסת לבטל אותה לאלתר.
בנוסף, אמר על תוצאות הבחירות בצרפת: "לאור הניצחון של השמאל הרדיקלי בצרפת אני קורא ליהודי צרפת לעזוב את צרפת ולעלות למדינת ישראל. אין זמן. ז'אן לוק מלנשון, מנהיג המפלגה שקיבלה את מירב הקולות, התפרסם עם לא מעט התבטאויות נגד יהודים ונגד מדינת ישראל. מפלגתו מייצגת נטו אנטישמיות  ומבטא עליית מדרגה משמעותית בשנאת ישראל ובאנטישמיות".
כמו כן, התייחס לישיבת הממשלה אמש, בה התקיים דיון בנושא חוק השירות "נדהמתי לשמוע שכל מה שמטריד את ביבי בנושא חוק הגיוס זו הפלת ממשלתו. הוא לא מוטרד שכרגע מאריכים את השירות לחיילי הסדיר והמילואים, כל מה שמעניין אותו זה רק השלטון. אני מקווה מאוד שהכנסת לא תתן יד לחוק ההשתמטות. חייבים להביא חוק גיוס שווה לכולם".
חה''כ ליברמן התייחס גם לסערת חקרית האזרחים שנחקרו תחת החשד לרצח מחבלי הנוחבה, ועל כך אמר "תיאטרון האבסורד, אין לי מילים לתאר את התופעה הזאת. מדובר בשבעה באוקטובר, תוך כדי הטבח הנורא. הפרקליטות לא צריכה להוציא הבהרה, אלא התנצלות ולשחרר את כל העצורים". 
את דבריו חתם בהתייחסות לחיבור אפשרי של מפלגות אופוזיציה מימין "אין מגעים על מקומות, כולם מדברים עם כולם ויש אווירה טובה. רוצים להביא כמה שיותר מנדטים ולנצח כשיגיעו הבחירות.״
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליברמן
    יושר 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן עדיף לעבור לכל מקום אחר ולא למדינה המקוללת שלך יש חלק בקללה
    סגור
  • 1.
    יהודים תברחו עכשיו מצרפת לפני שיהיה מאוחר מידי. (ל"ת)
    דנית 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור