בארץ

עודדה מהלך שרע לישראל? הציוץ התמוה של חה''כ לשעבר

חה''כ לשעבר אמילי מואטי הגיבה על מהלך מפלגות השמאל לשתף פעולה ולמנוע מהימין לתפוס את השלטון ושיבחה אותם, וכתבה "הלוואי עלינו". אך במקביל גם טענה כי דבר זה אינו מיטיב עם מדינת ישראל והיהודים. מה שעורר תמיהה
דורון בלוך |  2
אמילי מואטי (צילום דניאל שק)
לאחר תוצאות הבחירות שהתקיימו בצרפת, בהן עלו לשלטון מפלגות השמאל, פרסמה חברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה אמילי מואטי התייחסות לכך בחשבון ה-X שלה, אך תשובתה לאחד המגיבים עוררה תמיהה רבה.
בדברים שפרסמה, התייחסה לשיתוף הפעולה שנעשה בצרפת על ידי מפלגות השמאל בכדי למנוע מהימין להגיע לשלטון, ואיחלה למהלך כזה גם בישראל. בדבריה כתבה: "בגדול מה שקרה בצרפת זה, שההנהגה הצרפתית גילתה אחריות עצומה כלפי הרפובליקה: הם הבינו את גודל השעה, התעלו אליה, שיתפו פעולה, עשו סדר במחוזות, שמו את האגו בצד (אבל באמת, לא מן הפה אל החוץ) ומנעו מהימין הקיצוני והפשיסטי את ההגה למדינה האהובה שלהם" וסיימה באמירה "הלוואי עלינו. vive la france!".
בתגובה לפרסומה, הגיב לה אחד הגולשים ברשת ה-X בשאלה: "האם השמאל הקיצוני טוב לצרפת הליברלית והחופשית? טוב ליהודים? טוב לישראל?". בתגובה לשאלתו, בחרה חה''כ לשעבר מואטי לענות בפשטות ''לא''. דבר שעורר תמיהה על דבריה, שכן אם מהלך כזה אינו טוב לישראל מדוע היא מעודדת ומשבחת את העניין. על שאלתו של אותו הגולש "אז על מה השמחה?", בחרה מואטי שלא לענות.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא באמת אכפת להם מהמדינה ואזרחיה. הם רק רוצים בשלטון (ל"ת)
    מסביר פנים 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מאוטי עד מתי רשעים יעלוזו
    בר דוד 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האישה השייכת לשמאל הקיצוני האנרכיסטי, האנטי יהודי ואנטי ציוני, מוכנה לעשות הכל למען חורבנה של מדינת ישראל, לחזק את שונאי ישראל, והעיקר שהימין הציוני לא ישלוט כאן.
    סגור