בארץ

חה''כ מפרט: "הוכחה להתנהלות התקציבית הפושעת של ממשלת נתניהו וסמוטריץ'"

חה''כ ולדימיר בליאק מפרט את חלוקת כספי עודפי משרדי הממשלה, ואת הקיצוץ הרוחבי ''הטיפש'' של נתניהו וסמוטריץ' "פוגעים בפריפריה, בחלשים, ובתלמידים, העיקר - לשמור על השמנת לחברים. פושעים"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ ובנימין נתניהו, ולדימיר בליאק (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
חבר הכנסת ולדימיר בליאק (יש עתיד) שנוהג לבקר רבות את נושא חלוקת הכספים בממשלה ואת התנהלותה הכלכלית. פירסם אמש בחשבון ה-X שלו מה שכינה "הוכחה נוספת להתנהלות התקציבית הפושעת של ממשלת נתניהו-סמוטריץ'".
בפרסומו, פירט חה''כ בליאק את חלוקת הכספים "מיליארד ו-50 מיליון ש"ח - זו עלות המשך הפינוי של תושבי הצפון עד 31.08.2024." וטען " כסף - אין. צריך לקצץ. וזה בדיוק המקום להשתמש בעודפים של המשרדים המיותרים".
חה''כ בליאק פירט את אישורי השימוש בעודפי המשרדים המיותרים שאושרו בשבוע שעבר: 302 מיליון במשרד ההתיישבות של סטרוק, 95 מיליון במשרד לשוויון חברתי של מאי גולן, 27 מיליון במשרד לשיתוף פעולה אזורי של אמסלם, 26 מיליון במשרד התפוצות של שיקלי, 23 מיליון במשרד המסורת של פרוש, 21 מיליון במשרד המורשת של אליהו, 60 מיליון במשרד הדתות" ומסביר "והנה כבר הגענו ל-554 מיליון ש"ח, יותר מחצי מהסכום הנדרש. עוד 500 מיליון ש"ח ניתן לאתר ביתרת הכספים הקואליציוניים וגם לקצץ פה ושם בשאר המשרדים".
עוד מוסיף בליאק לפרט על הקיצוץ שנעשה "במקום זה נתניהו וסמוטריץ' הולכים על קיצוץ רוחבי "טיפש" בכל המשרדים ומקצצים, בתקופה הזאת: 70 מיליון ש"ח בחינוך, 70 מיליון ש"ח בתשתיות תחבורה, 27 מיליון ש"ח ברווחה, 23 מיליון ש"ח בבריאות, כמעט מיליון ש"ח בתקציב לשורדי השואה, כמה מיליונים בהוצאות חירום אזרחיות ועוד".
את דבריו חותם בליאק באמירה "פוגעים בפריפריה, פוגעים בחלשים, פוגעים בתלמידים, העיקר - לשמור על השמנת לחברים. פושעים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה