בארץ

הפיגוע בכרמיאל: נקבע מותו של אחד הפצועים - כל הפרטים

לאחר שמצבו של אחד הפצועים מהפיגוע בקניון בכרמיאל הוגדר אנוש, נקבע מותו של בן ה-20 בבית החולים בנהריה. בנוסף, פורסמה זהותו של המחבל: תושב ערבי כבן 20 מהמועצה האזורית נחף אשר ממוקמת בסמוך לכרמיאל

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ Garrett Millsl)
לאחר שמצבו של אחד הפצועים מהפיגוע בקניון בכרמיאל הוגדר אנוש, היום (רביעי) נקבע מותו של בן ה-20 בבית החולים בנהריה. מיד לאחר הפיגוע אשר התרחש בקניון בכרמיאל, צוותי מד"א הגיעו לזירה והעניקו לפצועים טיפול ראשוני ואף פינו אותם לבית החולים. 
בן ה-20, אשר נפצע באורח קשה מהפיגוע בכרמיאל, פונה תוך כדי פעולות החייאה ולאחר שעתיים נקבע מותו בבית החולים. בסביבות השעה 11:30 התרחש פיגוע בקומה השנייה של הקניון והחל לדקור מספר עוברי אורח. אחד הפצועים, אשר מאוחר יותר נקבע מותו, הצליח בעזרת נשקו לחסל את המחבל. 
מוקדם יותר פורסמה זהותו של המחבל. מדובר בצעיר כבן 20 מהמועצה המקומית נחף אשר ממוקמת בסמוך לכרמיאל. לאחר הפיגוע הגיעו לקניון ארבעה מבני משפחתו של המחבל ובעקבות כך כולם נעצרו על ידי המשטרה.
בכך, מעוניינת המשטרה לבחון האם בני המשפחה ידעו מראש על כוונת המחבל לבצע את הפיגוע. לצד זאת, כוחות משטרה נכנסו למועצה האזורית נחף והחלו להחרים מחשבים וציוד כחלק מהרצון ללמוד על התנהלות המחבל בימים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה