בארץ

מזכ''ל העבודה הודיע על סיום תפקידו: "הגיעה העת להפוך דף"

מזכ''ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הודיע הודיע על סיום תפקידו ל"אחר 7 וחצי שנים, הגיעה העת להפוך דף" וחושף  "ביקשתי פעם אחר פעם לקיים בחירות דמוקרטיות לתפקיד המזכ"ל. זה לא קרה"
דורון בלוך | 
ערן חרמוני (צילום יח"צ)
לאחר 7 וחצי שנים בתפקיד מזכ"ל מפלגת העבודה, הודיע היום (שלישי) ערן חרמוני על סיום תפקידו. בפוסט פרידה שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, הודה למפלגה ולפעיליה, וסיפר על חזונו.
"זהו לא סוד שב-3 השנים האחרונות ביקשתי פעם אחר פעם לקיים בחירות דמוקרטיות לתפקיד המזכ"ל. זה לא קרה" מספר חרמוני "גם לאחר בחירתו של יאיר גולן, ביקשתי לקבוע מועד מוקדם לבחירות דמוקרטיות וממילא לא תכננתי להתמודד בהן. לעת עתה לא נקבע מועד. ולכן, לאחר 7 וחצי שנים, הגיעה העת להפוך דף. אני כן מקווה שישכילו לקיים בחירות דמוקרטיות לתפקיד כפי שקורה בכל מפלגות ה'לייבור' ברחבי העולם וכפי שראוי בתנועה דמוקרטית. אולי החלטתי זו תתרום במשהו להנעת התהליך, אך זה כבר לא בידי".
בנוסף, שיתף את דעתו על החיבור עם מפלגת מר"צ: "זהו לא סוד כי בשנים האחרונות גם ניסיתי לקדם חזון של איחוד גדול בגוש; ושמפלגת העבודה תיזום איחוד לכיוון המרכז ופחות לכיוון של מר"צ. האמנתי שנכון יותר להיות חלק מאוהל גדול שמתכתב עם ציבור רחב. זה גם מתאים יותר לתפיסת עולמי. הכיוון שנבחר הוא שונה. קשה להגיד שזה מפתיע כי הדברים נאמרו מראש. כמובן שאני מאחל רק טוב למסגרת החדשה ומקווה שתתרום בבחירות הבאות לשינוי הפוליטי הנדרש במדינה".
"אלו ימים לא פשוטים לכולנו. הטראומה, היגון והכאב של 7 באוקטובר מלווים אותנו. מדינת ישראל במערכה. 120 חטופים בעזה. תושבי הצפון והדרום עודם מפונים. חיילינו נלחמים. הדימום הפנימי טרם אוחה. הדמוקרטיה שברירית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה