בארץ

קרעי נגד מפלגת העבודה: "תנועה שמביישת את הציונות"

שר התקשורת שלמה קרעי תקף במליאת הכנסת את מפלגת העבודה "הפכתם להיות תנועה סרבנית, תנועה שמעודדת סרבנות" חבר הכנסת גלעד קריב הגיב לו "אני יודע היטב היכן היה יו״ר מפלגת העבודה בבוקר השבעה באוקטובר, אין לי מושג מה עשה ראש הממשלה באותן השעות".
דורון בלוך |  1
שלמה קרעי (צילום ויקיפדיה)
שר התקשורת שלמה קרעי ממפלגת הליכוד, תקף היום את מפלגת העבודה במהלך נאומו על בימת מליאת הכנסת "למה הפכתם להיות? תנועה פוסט ציונית. תנועה שמביישת את האבות המייסדים שלה. תנועה שמביישת את הציונות. תנועה שמביישת את הלוחמים שלנו, שמחרפים את נפשם בשבילכם. תתביישו לכם מה הפכתם להיות" והוסיף "הפכתם להיות תנועה סרבנית, תנועה שמעודדת סרבנות".
 
קרדיט: ערוץ הכנסת
חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה, כתבה בחשבון ה-X שלה: "ממשלת הסרבנות חושבת שהיא תשכתב את המציאות. נעמוד על האמת: יאיר גולן הוא גיבור ישראל, אלוף וסגן הרמטכ"ל שהציל חיים ב7/10. ביבי נתניהו הוא ראש ממשלת האסון, האיש שמנסה להחריב את כל בסיסי האומה, שמוביל לחוק השתמטות גורף בזמן מלחמה ומנהל קמפיין מופרע נגד צה"ל ומערכת הביטחון בזמן שחיילינו בחזית".
חבר הכנסת גלעד קריב אמר במליאה בתגובה לקרעי "אני יודע היטב היכן היה יו״ר מפלגת העבודה בבוקר השבעה באוקטובר, אין לי וליתר אזרחי ישראל מושג מה עשה ראש הממשלה ויו״ר המפלגה של השר קרעי באותן השעות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הליכוד מעולם לא היה ציוני
    האחד 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העבודה של פעם הקימה כאן מדינה ואפילו את ההתיישבות מעבר לקו, הליכוד רק החזיר שטחים ופגע בריבונות בכל מקום בארץ עד כדי כך שכל הצפון נטוש אין אופק חזרה . פשוט בושה
    סגור