טלוויזיה

גל גדות בדרמה ענקית: החרם הגדול בהוליווד נחשף

עליית הסרט "שלגייה" בכיכובה של גל גדות, נדחתה בכמעט שנה, ואחרי שערכו צילומי השלמה השבוע, נודע על דרמה ענקית שמתרחשת מאחורי הקלעים, כאשר בדיסני חוששים מחרם צרכנים ושוקלים לגנוז את הסרט. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
גל גדות לוהקה ב-2021 לתפקיד מרכזי בסרט "שלגייה", יחד עם כוכבת העל רייצ'ל זילגר, שנבחרה לכהן בתפקיד הראשי של הסרט. הצילומים של הסרט כבר הסתיימו מזמן, אך כעת נודע על דרמה לא קטנה שמתרחשת מאחורי הקלעים, שעלולה להביא לכך שהסרט ייגנז ולא ייצא לאקרנים כמתוכנן, כאשר תאריך היציאה המתוכנן שלו לאקרנים כבר חלף לפני שלושה חודשים.
לאחרונה נודע כי עליית הסרט נדחתה והתאריך החדש שנקבע הוא ה-21 במרץ 2025. על פי דיווחים בארצות הברית, הסיבה לכך היא בין היתר הידיעה כי צופים רבים בארצות הברית צפו בהקרנת ניסיון מוקדמת של הסרט, והתאכזבו במיוחד.
נוסף על כך, נודע כי בדיסני חוששים מאוד שהסרט יהיה כישלון חרוץ, ולכן שוקלים שם אם אכן להעלות אותו בסופו של דבר לבתי הקולנוע. וזה לא הכל. עוד נודע כי ישנן תלונות רבות נגד ההפקה שנבחרה לסרט, שמעריצים רבים הביעו ביקורות נגדה וקיים חשש מפני חרם צרכנים גדול על הסרט. 
בנוסף, ישנן טענות רבות מצד מעריצים על הבחירה ברייצ'ל זילגר, שחקנית בעלת גוון עור שחום, שלטענתם לא ראויה לגלם את תפקיד הנסיכה צחורת העור. בנוסף, ישנן טענות נגד דיסני, שבחרה רק שחקן נמוך קומה אחד בלבד לשבעת הגמדים, כאשר שינוי גדול חל בסרט, במסגרתו הם לא יקראו יותר שבעת הגמדים אלא יצורים מיסטיים מהפולקלור הגרמני.
כזכור, רק בשבוע האחרון, על רקע הבעיות שנגרמו וההחלטה של דיסני לערוך צילומי השלמה לסרט בעקבות האכזבה הגדולה של המעריצים, העלתה גל גדות תמונה מהאולפנים בלונדון, מצילומי השלמה של הגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים", בה היא מגלמת את דמותה של המלכה הרעה (האמא החורגת של שלגיה). גדות הוסיפה לתמונה את הכיתוב "מרגיש טוב לחזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה