ויראלי

גל גדות חוזרת לכס המלכות- בצילומי השלמה לשלגיה

גל גדות חשפה הערב תמונה מהאולפנים בהם מצטלמת הגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים". גדות, המגלמת את דמותה של "המלכה הרעה", כתבה: "מרגיש טוב לחזור"
רוני שיינר | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
השחקנית ההוליוודית גל גדות חשפה הערב (חמישי) תמונה מהאולפנים בלונדון, מצילומי השלמה של הגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים", בה היא מגלמת את דמותה של המלכה הרעה (האמא החורגת של שלגיה). גדות הוסיפה לתמונה את הכיתוב "מרגיש טוב לחזור". 

הסטורי שפרסמה גל גדות (אינסטגרם)
על תפקידה הנוכחי, שליהוקו פורסם בנובמבר 2021, אמרה גדות: "אני מאוד מתרגשת. זו דמות איקונית. אני מתרגשת ליצור דמות של נבל בקול שלי. מחכה מאוד לגלם את 'המלכה הרעה', מראה, מראה שעל הקיר. לא יכולה לחכות". הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע במרץ 2025.
נזכיר, כי בחודש מרץ האחרון הפכה גדות לאם לארבעה, בעקבות לידתה של בתה הרביעית מבעלה, ירון ורסנו, אחות קטנה לאלמה (12), מאיה (6) ודניאלה (2). 
לפני חודש עלה שמה של גדות לכותרות בעקבות תמיכתה בעדן גולן, שגם ברכה אותה אצלה באינסטגרם, זמן קצר לפני עלייתה לבמת האירוויזיון. באותו פרק זמן הוסרו מחשבון האינסטגרם של גדות כמיליון עוקבים, כמו מה שנראה כאקט מחאתי כנגד תמיכתה בנציגה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה