רכב

מירי רגב תחת מתקפה: התשלום על נסיעה במנהרות הכרמל יבוטל?

ראש העיר חיפה יונה יהב, שלח מכתב חריף לשרת התחבורה מירי רגב, בו דרש לבטל את התשלום על הנסיעה במנהרות הכרמל בעיר: "הופכים את הנסיעה בהן ללוקסוס, השמור לעשירים בלבד". הדרישה מגיעה על רקע שתי עליות מחירים שבוצעו לאחרונה בכביש, בעוד הנסיעה במנהרות החדשות בירושלים ניתנת לנהגים בחינם

מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
על רקע ההתייקרות בתחבורה הציבורית בישראל שנכנסה אתמול (שני) באופן רשמי לתוקף, נרשמה עוד התייקרות משמעותית, כזו שפוגעת בכיס של הנהגים, כאשר המחירים לנסיעה בכביש מנהרות הכרמל בחיפה התייקרה משמעותית, שלושה חודשים בלבד אחרי עליית המחירים הקודמת.
כעת, כדי לנסוע במנהרות הכרמל על הנהגים לשלם עבור נסיעה חד פעמית 13 שקלים בשעות העומס, ואילו בשאר השעות תיפרדו מ-9 שקלים. ההתייקרות הנוכחית עוררה את זעמו של ראש העיר חיפה, יונה יהב, ששלח מכתב חריף היום לשרת התחבורה מירי רגב, בו דרש לבטל לחלוטין את האגרה בכביש.
במכתב שהוציא ראש העיר יונה יהב לשרת התחבורה מירי רגב נכתב כי "מחירי הנסיעה המופרכים במנהרות הכרמל הופכים את הנסיעה בהן ללוקסוס, השמור לעשירים בלבד. לא נסכים לאיפה ואיפה ולא נאפשר מצב בו השימוש במנהרות בירושלים, שבהקמתן הושקע הון עתק, ניתן בחינם, בעוד שבחיפה יידרשו התושבים לשלם בעבור שירות זהה. באם דרישתי לביטול התשלום לא תיענה על ידי המדינה, ניאלץ לעתור לבית המשפט, על מנת שיכריע בנושא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירי רגב
    Dan 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירושלים עיר חרדית לכן לא יעזו לגבות שם חיפה עיר מעורבת פריירים ימשיכו לגבות
    סגור
  • 1.
    יונה צודק (ל"ת)
    לס 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור