בארץ

טלי גוטליב נגד משה ארבל: "רוצה להיות שופט בעליון"

חה''כ טלי גוטליב תקפה את השר משה ארבל על חיזוקו את ראש השב''כ וטענה "הוא רוצה להיות שופט בעליון אז הכל ברור". וביקרה בחריפות את ראש השב''כ רונן צור "הזייה! לא למדו כלום בשב״כ מהתאוריה שמלטפת מחבלים"
דורון בלוך | 
טלי גוטליב, משה ארבל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
חברת הכנסת טלי גוטליב התבטאה היום (שלישי) בחשבון ה-X שלה כנגד שר הפנים משה ארבל ממפלגת ש''ס על כך שחיזק את ראש השב''כ רונן בר.
"ראש השב״כ רונן בר משחרר את המחבל מנהל מיפקדת הטרור בשיפא, ולמשה ארבל מש״ס דחוף לחזק את ידיו של בר ששיקר והאשים את כל העולם עד שהודה שזו החלטה שלו ולא הביא אותה לידיעת הממשלה" כתבה גוטליב והוסיפה "משה ארבל מש״ס גם אמר שלא צריך לפטר את היועמשית.. אם שר בישראל לא אמיץ להעביר ביקורת נוקבת על ראש השבכ הוא לא ראוי להיות שר. אבל הוא רוצה להיות שופט בעליון אז הכל ברור".
בנוסף, אתמול תקפה חה''כ גוטליב את ראש השב''כ עצמו, וכתבה "רונן בר ראש השב״כ משקר! רונן בר משקר כשאומר שהוא לא עוצר מחבלים שמתכננים פיגוע בגלל מצוקת מקום בשב״ס. אין מצוקת תנאי כליאה בשב״ס אלא אם לשיטת שב״ס לכל מחבל מגיע חדר דהלוקס. לי יש מצוקה כשראש שב״כ לא מהסס לבטל מעצר של מתכנני פיגועים כי לשיטתו תנאי כליאה צפופים ועלולים לגרום לאירועי אלימות בכלא. אוי אוי אוי באמת. אז בוא נפקיר את בטחון אזרחי ישראל לגורלם והעיקר שהמחבלים יזכו לתנאי כליאה מרווחים". וסיימה באמירה "הזייה! לא למדו כלום בשב״כ מהתאוריה שמלטפת מחבלים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה