בארץ

טלי גוטליב נגד השב''כ: "אין תת מחלקה שעוסקת בשמאלנים"

חברת הכנסת טלי גוטליב מתחה ביקורת נוקבת על התנהלות המחלקה היהודית בשב''כ "עוצרת רק יהודים מתיישבי יהודה ושומרון" ותקפה את היועמ''שית "לאן נעלמת? כשלא מבקשים את עמדתך את בד״כ ממהרת להתערב"
דורון בלוך |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה בחשבון ה-X שלה את המחלקה היהודית בשב''כ על כך שלטענתה עוצרים רק  'מתיישבי יהודה ושומרון' אך לא פעילי שמאל המסיתים כנגד ראש הממשלה.
"המחלקה היהודית בשב״כ עוצרת במעצרים מנהליים רק יהודים מתיישבי יהודה ושומרון שאגב אין ראיות שבצעו עבירה פלילית אבל השבכ רוצה להרתיע באמצעות מעצרים מנהליים, עד כאן גועל" כותבת גוטליב "גועל מתעצם כשאנשי שמאל ראדיקלים מסיתים לרצח רה״מ ואף אחד מהם לא נחקר ע״י השבכ. אה, סליחה . במחלקה היהודית בשב״כ אין תת מחלקה שעוסקת בשמאלנים. כן כן שמעתם נכון. שם מכירים יהודים מסוכנים עם כיפה מיהודה ושומרון. הכתובת על הקיר!"
בדברים שפרסמה קודם לכן, תקפה גוטליב את היועמ''שית על כך שלא הורתה לפתוח בחקירה כנגד פעיל המחאה עמי דרור, על דבריו כנגד ראש הממשלה "הגב׳ מיארה השמיעי קול. לאן נעלמת? כשלא מבקשים את עמדתך את בד״כ ממהרת להתערב. איך עוד לא הורית לפתוח בחקירה בהולה נגד עמי דרור פעיל שמאל קיצוני שהסית לרצח ראש הממשלה ולמחות את זכרו?? הכתובת על הקיר ואת עסוקה במה שחשוב לך ולדיפ סטייט, להחליש את הממשלה ולדאוג שבהליך מינוי נציב שירות המדינה יהיה שופט בימ״ש עליון. הממשלה יודעת להסתדר בלי התערבותך". עוד הוסיפה גוטליב להתבטא בחריפות "לצערי את עומדת בראש מערך התביעה הפלילי ועל כן חובתך לפעול לאלתר למעצרם של מסיתים לרצח, או שהנשיא גרוניס צדק ואת לא ראוייה לתפקידך. אגב, הוא לגמרי צדק".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודקה במאה אחוז (ל"ת)
    א 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סתמי! בקרוב בכלא (ל"ת)
    הלך עליכם 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    ושנואת הפמיניסטיות המיזנדריות
    טלי אהובת רוב העם 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מתי תהי כבר ראשת ממשלה? העם זקוק לך
    סגור
  • 1.
    יש דברים בגו ראו את הלשעברים תגיעו למסקנה שיש בקירבם
    אבי 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משהוא ששוטף את מוחם עדיף שתעלמו מהנוף הישראלי יהודי שפכתם את דלי החלב שמילאתם בתפקידכם אתם סכנה למדינה בנוסף לחבריכם חלוץ צור יעלון אולמרט ברסלר גולן רדמן גנץ אייזנקוט פוקס כוכבי עבר זמכם ויש לכם מגמה אחת והיא הרס המדינה מקווה מאוד שתעלמו מחיינו אבל מהר
    סגור