בארץ

בן גביר: "הגיע הזמן שנתניהו יעצור את גלנט וראש השב"כ"

שחרור מנהל בית החולים שיפא עורר זעם רב. "הפקרות ביטחונית" אמר השר בן גביר. חה''כ ליברמן אמר "הפקרה מוסרית" וחה''כ גדעון סער טען כי הדבר הינו "פיגוע הסברתי"
דורון בלוך | 
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
לאחר שפורסם כי מנהל בית החולים שיפא שבעזה ישוחרר בין עוד עשרות אסירים בטחונים, חברי הכנסת זעמו על הנושא. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב על העניין "שחרור מנהל בית החולים שיפא בעזה יחד עם עוד עשרות מחבלים הוא הפקרות ביטחונית. הגיע הזמן שראש הממשלה יעצור את גלנט ואת ראש השב"כ מלנהל מדיניות עצמאית מנוגדת לעמדת הקבינט והממשלה".
חה״כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו כתב בחשבון ה-X שלו ״נוכחנו לגלות שמנהל בית החולים שיפא הוא לא דוקטור, הוא דוקטור מנגלה, וההחלטה לשחררו היא הפקרה מוסרית, ביטחונית וערכית". חה"כ יוליה מלינובסקי כתבה "כשמאה ועשרים חטופים במנהרות בעזה, הממשלה הזו משחררת מחבלים חזרה לביתם בעזה. כך נראה הניצחון המוחלט על פי נתניהו"
חה״כ גדעון סער, הגיב גם הוא ברשת ה-X על הנושא "חתירה תחת היעד של השמדת התשתיות השלטוניות של חמאס. פיגוע הסברתי. אטימות לדעת הקהל הישראלית שזוכרת היטב את תשתיות הטרור שם, את החטופים שהוחזקו ונרצחו שם, את הלוחמים שנלחמו שם. ממשלה כושלת עם שתי ידים שמאליות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה