בארץ

חייל נהרג בדרום הרצועה, תקיפה חות'ית והתחממות בצפון: עדכוני המלחמה

הותר לפרסום שמו של רס"ל מלכיה גרוס, בן 25 מסוסיה, שנפל בעת לחימתו בעזה. כטב"ם התפוצץ בבית הלל. בתימן טוענים שהתקיפו ספינה במפרץ עדן ונושאת מטוסים אמריקנית. בארה"ב הכחישו ומאוחר יותר דיווחו כי פעלו נגד המורדים
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
אתמול (שבת) הותר לפרסום שמו של לוחם מילואים מהשריון שנפל בדרום רצועת עזה. מלכיה גרוס, מסוסיה, היה בן 25 במותו. לאחר מותו הועלה מדרגת סמ"ר לרס"ל. גרוס סיים את לימודים בהוראת מתמטיקה ואף החל ללמד את הנושא. ראש המועצה האזורית הר חברון ספד לו וסיפר שהיה אהוב על תלמידיו.
המתיחות בצפון ממשיכה. בשעות הבוקר דווח כי כטב"ם של חיזבאללה התפוצץ במרחב בית הלל, בינתיים לא דווח על נפגעים. לפני כן שוגר מיירט ישראלי אל עבר מטרה באזור הקריות, אך מאוחר יותר, על פי דיווח N12, התגלה כי השיגור התרחש בשל זיהוי שווא. היירוט התרחש במרחב הימי. 
אתמול טענו החות'ים כי הפציצו ספינה מסחרית במפרץ עדן ונושאת מטוסים אמריקנית. לדבריהם, הספינה שתקפו עגנה בעבר בישראל והמתקפה התבצעה כחלק מהבעת הסולידריות של המורדים החות'ים עם העזתים. בשעות הבוקר דווח כי צבא ארצות הברית הצליח להשמיש שלושה כלי שיט של החות'ים בים האדום. באותו דיווח הכחיש הצבא האמריקני שנושאת המטוסים שלו נפגעה במתקפה מוקדם יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה, אסע שוב לצפון בקרוב
    עמית 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו בפעם ההיא שנסעתי לקריית שמונה אחרי שאמא דאגה כל כך יפה להחזיר אותי הביתה אחרי שחגגנו חג שני של פסח רק בגלל שלא רציתי להישאר לישון אצל ההורים שלי. למה לא מובן מאליו שאני יכול להשתמש באפליקציה להזמין מונית? כי יש אמא ואבא, זה למה!
    סגור