בעולם

ספינה טבעה בים האדום: החות'ים לוקחים אחריות?

גורמים מדווחים כי הספינה Tutor שקעה לאחר פגיעה של המורדים התימנים. ככל הנראה, במהלך התקיפה נעשה שימוש בטילים וחומרי נפץ. אנשי הצוות חולצו, אך יש הטוענים כי אחד מהם עדיין נעדר. צפו בתיעוד מרגע ההפצצה 
מערכת ice | 
תקיפות החות'ים בים האדום (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
ספינת המשא היוונית טוטר (Tutor) שהותקפה על ידי החות'ים לאחרונה - שקעה. שירות הידיעות רויטרס דיווח אתמול (רביעי) כי הספינה הותקפה על ידי טילים וספינות שנסעו חומרים נפץ. בעקבות התקיפה הספינה החלה לשקוע ולהתמלא מים. אנשי הצוות של הספינה, 22 אנשים מהפיליפינים, חולצו על ידי כוחות הביטחון. אחד מהם, ככל הנראה, על-פי דיווח סוכנות הידיעות, נעדר. צפו ברגעי הפיצוץ. 
 
זוהי הספינה השנייה שתבעה בעקבות תקיפת המורדים החות'ים מאז נובמבר. ב-12 ליוני הספינה, המיועדת לנשיאת פחם, נפגעה על ידי טילים שנשלטו מרחוק ועל ידי ספינה שהתקרבה עליה כאשר בתוכה חומרי נפץ, גם היא נשלטת מרחוק. החות'ים מוסרים כי תקיפות אלו של ספינות בין לאומיות המגיעות לתעלת סואץ דרך הים האדום מתבצעות מתוך סולידריות עם הפלסטינים בעזה. 
כוחות חילוץ שהגיעו לפנות את הספינה שנפגעה הודיעו כי היא שקעה, ובים נמצאו שאריות הרס ושמן מנועים מסביב למקום האחרון בו נראתה. התקיפות החות'יות משפיעות גם על תחום היבוא והיצוא. חברות שונות מעלות את מחיריהם ליבוא מכולות דרך הים האדום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה