בארץ

טלי גוטליב נגד הגרי: "משקר ופוגע בחוסן הצהלי"

חברת הכנסת טלי גוטליב ממשיכה לתקוף את דובר צה"ל דניאל הגרי: "משקר את עם ישראל", ומוסיפה ביקורת גם על ראש הממשלה נתניהו ועל הממשלה, "אי פיטוריהם זה כשל אמיתי של הממשלה",  אמרה גוטליב
דורון בלוך |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה היום (חמישי) בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) את דובר צה''ל, תת אלוףדניאל הגרי, וקראה לאנשי הליכוד להתעורר.
"דובר צה״ל משקר את עם ישראל, פוגע בחוסן הצה״לי, פוגע בממשלה, פוגע ברה״מ, ומחזק את רוחו של האוייב בשעת מלחמה" כתבה גוטליב והוסיפה לתאר כי "ראו את תמונותיו ודבריו של דו״צ המצוטטים בערוצי התקשורת של אירגון הטרור".
עוד הוסיפה לתקוף את ראש הממשלה נתניהו "האם רה״מ ידרוש לפטר אותו?? ברור שלא. האם רה״מ ידרוש לפטר את הרמטכל ששלח אותו? ברור שלא." בנוסף, פנתה גוטליב "אנשי הליכוד תתעוררו. תדרשו מההנהגה להוביל אותנו לנצחון". והוסיפה "עם רמטכל ודובר צהל שחותרים תחת מטרות המלחמה אי אפשר לנצח. עמדתם היא עמדה תבוסנית. אבל אי פיטוריהם זה כשל אמיתי של הממשלה ובעצם של כולנו. חובה לדרוש נצחון!".
התבטאות זו של גוטליב, מתווספת לדבריה אתמול, כפי שהבאנו כאן, שם עקצה את דובר צה"ל כמשמש כדובר האופוזיציה, וטענה כי "צמרת צה"ל אוחזת באג׳נדה פוליטית שמאל ראדיקלית שבסוג המלחמה בה אנו מצויים זו אג׳נדה תבוסנית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלי גוטליב
    יוסי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי נראה ונשמע את התגרנית בשוק טלי גוטליב???
    סגור