בארץ

"חלש סחיט ורופס": מה קורה לנתניהו?

נתניהו ממשיך לספוג ביקורות על רקע אי הצלחתו למנות בצורה חלקה פרויקטור לצפון, ומקבל התנגדות גם מהליכוד. במקביל לביקורת מהאופוזיציה "מי שנכנע לאסנת מארק - לעולם לא ינצח את נסראללה"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו סופג מתקפות וביקורות קשות בימים האחרונים, החל מחוק הגיוס, חוק הרבנים, וכלה במינוי פרויקטור לצפון.
לאחר שנסיונו למנות את מנכ"ל משרד התפוצות אבי סיקלי לפרויקטור הצפון נחל התנגדות מצד חברת הכנסת לשעבר בליכוד אוסנת מארק, והדיווחים על הרצון למנות את בנה של חברת הכנסת קטי שטרית ממפלגת הליכוד, (למרות שהנושא הוכחש על ידה), כתב הבוקר חבר הכנסת ולדימיר בליאק (יש עתיד) בחשבון ה-X שלו: "מי שנכנע לאסנת מארק - לעולם לא ינצח את נסראללה".
עוד כתב: "נתניהו חלש, סחיט ורופס. המפלגה שלו היא בזיון מושחת אחד גדול". חברת הכנסת מרב מיכאלי כתבה: "קח את הזמן במינוי הפרויקטור, לתושבות ותושבי הצפון יש את כל הזמן בעולם עד שתסיים את הפוליטיקה הקטנה והמסריחה שלך ותתחיל לטפל בהןם". ביקורות אלה מצטרפות לדברי יו''ר מפלגת העבודה יאיר גולן וחה''כ בני גנץ.
ביקורות אלה, מצטרפות להתבטאויות החריפות שהטיח אריה דרעי בנתניהו על חוק הרבנים, כפי שהבאנו כאן. בשיחה שהתקיימה בין נתניהו לדרעי, שהטיח בו "אין לך שליטה על כלום" וזעם על נתניהו שאיבד שליטה.
כמו כן, ראינו לאחרונה שורת שרים וחברי כנסת במפלגת הליכוד שלא יישרו קו עם דעתו של נתניהו, החל בשר הביטחון גלנט שהצביע נגד חוק הגיוס, שר הכלכלה ניר ברקת שהצהיר התנגדות להמשך ההצבעה עליו, וכן לעוד חברי כנסת בליכוד שהביעו התנגדות לחוק הרבנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה