בארץ

השר לשעבר נחשף בהקלטה כיצד נסחט: "אתה תשלם על זה"

בהקלטות שנחשפו, מספר השר לשעבר איוב קרא כי הוא נסחט באיומים על יד עסקן ממפלגת הליכוד, שהיה שותף גם במינוי המנכ"לית החדשה של ערוץ 13
דורון בלוך | 
איוב קרא (צילום אתר הכנסת)
לפי הקלטות שנחשפו היום (רביעי) בהארץ, השר איוב קרא מספר כיצד נסחט באיומים על ידי עסקן במפלגת הליכוד, אשר לדברי השר, הדבר נעשה בשם ראש הממשלה.
פרסום הדברים, בא על רקע המינוי של המנכ"לית החדשה של ערוץ 13, שעורר התנגדות רבה בקרב עובדי הערוץ, כפי שהבאנו כאן. ומה ההקשר בין האירועים? ובכן, אברהם נתן, עסקן הליכוד שלפי דברי קרא סחט אותו, שימש כשותף בכיר במינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכלית ערוץ 13.
עוד סיפר השר לשעבר קרא, כי עניין הסחיטה בא על רקע דרישתו של נתן למנוע את את הדחת יוליה שמאלוב ברקוביץ' שבאותה התקופה ש/ימשה כיושבת ראש הרשות השנייה, זאת, באופן תמוה, בניגוד להמלצות המקצועיות, לבלום את מיזוג ערוץ 13 עם ערוץ 10מ דאז, מה שבא לידי ביטוי בפועל בסגירת הערוץ, אותו ערוץ שאותו היא לכאורה מנהלת כיום.
"אברהם נתן אמר לי 'אתה תשלם על זה, אתה לא תהיה יותר בכנסת" נשמע השר קרא בשיחה המוקלטת. קרא טוען כי השיב לנתן  "אני הולך עם האמת, עם הצדק, עם החוק, לא יכול לזוז ימינה־שמאלה... אני פועל לפי החוק. אסור לי. אני רק יכול לסבך את כל העולם". 

השר לשעבר קרא טוען כי הדברים גרמו לריחוק בינו לראש הממשלה נתניהו "היה נתק... הייתי נאמן לנתניהו, אבל מכרו לו לוקש שאני לא נאמן... עד היום אני שואל את עצמי איך הם יכלו להיות רשעים אליי ככה. אני נשכבתי על הגדר 30 שנה, איך מוכרים אותי בכך שבא אברהם נתן ואומר 'הוא עשה. הוא לא בסדר'".
יש לציין כי נתן הכחיש כי לחץ על קרא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה